دانلود نرم افزار

یادگیری عمیق انگلیسی با خرید کتاب به صورت آنلاین
شنبه 21 دی 1398 ساعت | بازدید : 3726 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

یادگیری عمیق انگلیسی با خرید کتاب به صورت آنلاین

گفتن از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در روزگاری که اگر کسی زبان انگلیسی نداند و به مهارت­های کامپیوتری آشنا نباشد بی­سواد محسوب می­شود، لزومی ندارد. همۀ ما می­دانیم که بدون زبان انگلیسی یک پای ارتباطمان با جهان می­لنگد. امروزه در همۀ کشورهای پنج قاره کلاس­های زبان انگلیسی و کتاب­های زبان در دسترسند. برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از بهترین وسیله­ها کتاب­های آموزش زبان انگلیسی است. کتاب از ابتدایی­ترین و کاربردی­ترین وسایل برای یادگیری زبان است و هنوز هیچ جایگزینی برای آن پیدا نشده است. ولی خرید کتاب زبان  از فروشگاه­های کتابی که انواع و اقسام کتاب­ها را می­فروشند کار وقت­گیری است و ممکن است کتاب مورد نظرتان را هم پیدا نکنید. اگر هم تصمیم داشته باشید که به فروشگاه زبان بروید باید کلی وقت صرف رفت و آمد کنید. در همه جا خرید کتاب زبان در فروشگاه­های مخصوص امکان­پذیر نیست. ما به شما خرید کتاب زبان را از یک فروشگاه تخصصی در خانه­تان پیشنهاد می­دهیم. در فروشگاه خرید اینترنتی کتاب زبان نوین مجموعۀ کاملی از کتاب­های انگلیسی، سطح بندی شده و در رسته­ها و دسته­های گوناگون چیده شده­اند و شما در زمانی اندک کتاب مورد نیازتان را پیدا خواهید کرد.

ما در فروشگاه اینترنتی زبان انگلیسی، مجموعۀ بزرگی از تمامی کتاب­های مورد نیاز شما را گرد آورده­ایم. برای خرید کتاب زبان مورد نظرتان می­توانید به راحتی در میان هزاران محصول فروشگاه زبان نوین جستجو کنید و با کمترین زمان آن را تهیه نمایید. یا شاید تصمیم داشته باشید مهارت خاصی را تقویت کنید. در فروشگاه زبان نوین دسته­بندی کاملی بر اساس نیاز شما طراحی شده است. به گروهی که در نظر دارید رجوع و از کتاب­هایی که می­تواند برایتان مفید باشد بازدید کنید و خرید اینترنتی کتاب زبان مورد نیازتان را انجام دهید.

015

محصولات فروشگاه اینترنتی نوین زبان

بخش اصلی محصولات ما در فروشگاه آنلاین زبان، کتاب می­باشد. هر ساله دانشگاه­های معتبری مثل کیمبریج و هاروارد در لابراتورهای آموزش زبان انگلیسی خود جدیدترین و بهترین شیوه­های تدریس زبان انگلیسی را بررسی می­کنند و با توجه به آن کتاب­های استاندارد شده­ای را تهیه می­نمایند. در فروشگاه زبان نوین شما می­توانید با خرید کتاب زبان انگلیسی از بروزترین متدهای آموزش زبان بهره­مند شوید.

همچنین فلش کارت­ها و جزوه­های کدینگ و تصویرسازی که می­توانند به شما در یادگیری لغات زبان انگلیسی کمک کنند در مجموعه فروشگاه اینترنتی زبان به شما ارائه می­شود. مجموعه کدینگ و تصویرسازی سایت خرید کتاب زبان ما از پرفروش­ترین و پربازدیدترین محصولات هستند. این مجموعه­ها برای زبان­آموزان ایرانی طراحی شده­اند و با تکنیک تصویرسازی و استفاده از تخیل ذهنی هم آموزش زبان را شیرین­تر و هم یادگیری زبان را آسان­تر می­کنند.

یادگیری عمیق زبان انگلیسی با خواندن داستان­های سطح بندی شده

هیچ چیز به اندازۀ درگیر شدن ذهن نمی­تواند باعث یادگیری بهتر شود. داستان­ها سطح بندی شده که معمولا خلاصه­ای از رمان­های معروف جهان هستند و یا اینکه داستان­هایی جذاب برای یادگیری زبان هستند شما را وادار می­کند تا ذهن خود را به تفکر درباره این داستان­ها وادار نمایید. این کتاب­ها در سطوح گوناگون طراحی شده­اند شما با توجه به سطح خود از ابتدائی تا پیشرفته می­توانید به خرید کتاب زبان داستانی مورد نظرتان اقدام کنید. معمولا همراه کتاب­ها فایل صوتی آن­ها عرضه می­شود تا با تلفظ درست کلمات آشنا شوید و یا اینکه بتوانید به هنگام انجام کارهایتان مثل رانندگی به آن گوش دهید. این کتاب­ها شامل تمریناتی هم هست که با انجام آن­ها از یاد گرفتن لغات و مفاهیم آموزشی کتاب مطمئن خواهید شد.

خرید کتاب زبان تخصصی انگلیسی از نوین زبان

اگر شما دانشجوی ادبیات انگلیسی و یا آموزش زبان انگلیسی هستید و یا حتی زبان­تان در مرحلۀ پیشرفته­ای قرار دارد و تصمیم دارید تا کتاب­ها و رمان­های انگلیسی را بخوانید می­توانید با مراجعه به بخش ادبیات و رمان انگلیسی از جدیدترین کتاب­ها در زمینۀ تخصصی ادبیات انگلیسی به زبان انگلیسی و همینطور انواع و اقسام رمان­های انگلیسی با خبر شوید و از فروشگاه زبان ما آن­ها را تهیه نمایید. خواندن کتاب ادبیات انگلیسی به زبان اصلی لطف خودش را دارد و هیچ ترجمه­ای نمی­تواند گویای تمامی زوایای یک اثر ادبی باشد. ژانر و مشخصات کتاب در فروشگاه اینترنتی زان نوین درج شده است و با توجه به سلیقه­تان خرید کتاب زبان خود را ثبت کنید.

020016

آموزش زبان انگلیسی در کنار خرید از سایت فروشگاه زبان نوین

سایت خرید کتاب زبان نوین، در کنار خود یک سایت آموزشی زبان انگلیسی هم دارد. اگر شما می­خواهید به شکل موثری از محصولات زبان انگلیسی استفاده کنید و در مهارت­های مختلف زبان انگلیسی­تان را تقویت کنید ولی نمی­دانید چه نوع محصولاتی مناسب شماست با مراجعه به سایت آموزش زبان انگلیسی ما و مطالعه بخش­های مختلف سایت می­توانید از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوید و با توجه به نیازتان در زمینه یادگیری زبان انگلیسی به خرید کتاب زبان اقدام کنید.

فروشگاه نوین زبان

برای خرید کتاب زبان مورد نظرتان ابتدا باید در سایت عضو شوید، عضویت در سایت رایگان است و بعد از اینکه قوانین و ضوابط را پذیرفتید، محصولات مورد نظرتان را انتخاب می­کنید. با اضافه شدن کتاب به سبد خریدتان، هزینه برایتان محاسبه می­شود. اگر کد تخفیف داشته باشید، در این مرحله با وارد کردن کد، از تخفیف خرید کتاب زبان بهره­مند می­شوید. در نهایت هزینه را پرداخت می­نمایید و سفارش شما از طریق همکاران ما پیگیری و آماده­سازی می­شود. رسید خرید اینترنتی کتاب زبان به ایمیل و شماره موبایلی که هنگام ثبت­نام در سایت قید کرده­اید ارسال خواهد شد. حالا کتاب شما در سریع­ترین زمان به دستتان می­رسد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معروف ترین مساجد استانبول
دو شنبه 2 دی 1398 ساعت | بازدید : 3651 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

معروف ترین مساجد استانبول

در بین هزاران مکان دیدنی،تفریحی و تاریخی استانبول؛ مساجد خاص و تاریخی بسیاری، با قدمت های مختلف به چشم می خورد. اگر مسافر این شهر می باشید بازدید معروف ترین آن ها را از دست ندهید.

 

به طور کلی و براساس اطلاعات اداره کل امور مذهبی ترکیه در این کشور 82693 مسجد، باقی مانده از دوران مختلف وجود دارد؛ که بیشترین آن ها در شهر استانبول، پایتخت سابق، مهم ترین و بزرگترین شهر آن، قرار دارد.

شهر استانبول پس از تشکیل حکومت جمهوری ترکیه از سال 1923 دیگر پایتخت این کشور نبود، اما با این وجود هنوز هم اولین و مهم ترین شهر این کشور می باشد. حتی در سال 2010 به عنوان سومین شهر توریستی جهان معرفی شد. شهرت و محبوبیت این شهر بیشتر به دلیل وجود مکان های تاریخی و گردشگری خاص می باشد که مساجد زیبای واقع در آن بخش مهمی از این مکان های تاریخی می باشند. در این شهر با احتساب مساجدی که امروزه به موزه تبدیل شده اند،3113 مسجد بزرگ و تاریخی وجود دارد. در ادامه با 5 مسجد معروف استانبول آشنا خواهیم شد.

 

مسجد ایاصوفیه /  Hagia Sophia Museum

مسجد ایاصوفیه از مشهورترین و جذاب ترین بناهای تاریخی استانبول می باشد. این مسجد که حالا به موزه تبدیل شده است به عنوان نماد شهر استانبول شناخته می شود. این مسجد در طول تاریخ شاهد اتقافات گوناگونی بوده و همیشه نقش مهمی در این کشور داشته است.

قبل از به قدرت رسیدن حکومت عثمانی در این کشور، مسجد ایاصوفیه بزرگترین کلیسا مسحیت کاتولیک در شرق بوده که به دست ژوستین اول در سال 537 میلادی ساخته شده بود. اما پس آن در سال 1453 به دستور شاه محمد عثمانی به مسجد تبدیل شد، و در اخر در سال 1935 به دستور آتاتورک به موزه تبدیل وبه عنوان مکان تاریخی به روی عموم باز شد.

مسجد ایاصوفیه یکی از بزرگترین دستاوردهای معماری رنسانس جهان شناخته می شود. گنبد این مسجد با 180 پا ارتفاع و حدود 100 پا عرض به عنوان انقلابی در تاریخ معماری جهان در نظر گرفته شده است. البته این گنبد عظیم به همراه 4 مناره بلند آن به شکل امروزی در دوران حکومت عثمانیان ساخته شده است.

چطور به ایاصوفیه برویم؟

مسجد ایاصوفیه در قلب محله سلطان احمد، نزدیک به سایر جاهای دیدنی استانبول همچون آب انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی، موزه باستان شناسی استانبول و مسجد آبی قرار گرفته است. برای رسیدن به این مسجد به غیر از تاکسی می توانید از ترامواهای شهری استفاده کنید و در ایستگاه سلطان احمد از قطار پیاده شوید.

زمان بازدید از ایاصوفیه

ساعات بازدید این مسجد در 6 ماه دوم سال از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر می باشد. البته آخرین فرصت ورود ساعت 16 می باشد. در 6 ماه اول سال نیز از ساعت 9 صبح تا 19 فرصت بازدید دارید که گیشه فروش بلیط در ساعت 18 بسته می شود.

مسجد سلطان احمد /  The Blue Mosque

مسجد سلطان احمد یا مسجد آـبی دومین مسجد مهم ترکیه می باشد که در استانبول در نزدیکی ایاصوفیه واقع شده است. این مسجد در پی موفقیت های سلطان احمد در چندین جنگ پیاپی برای شکرگزاری و همچنین قدرت نمایی معماری عثمانیان در نزدیکی مسجد ایاصوفیه ساخته شد. طراحی داخلی این مسجد با میلیون ها کاشی آبی رنگ در کنار معماری خاص آن، در میان گردشگران بسیار محبوب شده است.

همانطور که در بالا گفته شد دلیل ساختن این مسجد در نزدیکی مسجد ایاصوفیه، نمایش قدرت معماری فوق العاده عثمانیان و مسلمانان به جهانیان بوده است. این مسجد با 6 مناره بلند و چشم اندازی بسیار زیبا از تنگه بسفر، تصویری بسیار زیبا از سفر استانبول بریتان به وجود خواهد آورد.

ساعات بازدید از مسجد آبی

این مسجد هنوز هم محلی برای عبادت مسلمانان بوده، و روزانه به غیر از هزاران گردشگر که برای بازدید وارد مسجد می شوند، نمازگزاران زیادی برای عبادت به مسجد می روند. به همین دلیل که این مسجد هنوز مکانی برای عبادت می باشد، ساعات بازدید آن پیوسته نیست و ساعاتی در روزباز می باشد. در تمامی روز های سال ساعات 8:30 تا 11:30 – 12:00 تا 14:30 – 15:30 تا 16:45 می توانید برای بازدید وارد مسجد شوید.

 

مسجد سلیمانیه /  Süleymaniye Mosque

این مسجد نیز یکی دیگر از شاهکار های معماری عثمانی ها میباشد که به دستور سلطان سلیمان اول، به دست معمار مشهور سینان ساخته شده است. ساخت مسجد سلیمانیه در سال 1550 آغاز و با تلاش هزاران نفر پس از هفت سال به اتمام رسید.

مسجد سلیمانیه در ارتفاع و بر روی تپه ای بلند ساخته شده است. این مسجد به غیر از این که مکانی برای عبادت بوده است دارای حمام، بیمارستان، مدرسه قرآن و کاروانسرا و آشپزخانه ای عمومی برای فقرا بوده است.

این مسجد در منطقه فاتیح استانبول واقع شده است. راحت ترین راه دسترسی به آن از طریق مترو یا تاکسی های شهری می باشد. به طور متوسص مدت زمان لازم برای بازدید از این مسجد حدود یک ساعت می باشد.

حال که شهر استانبول را به عنوان مقصد بعدی سفرتان انتخاب کرده اید، می توانید برای از صفحه بلیط هواپیما استانبول با قیمتی بسیار مناسب، البته به صورت آنلاین، بلیط خود را خریداری کنید.

 

مسجد فاتح استانبول /  Fatih Mosque

یکی دیگر از مساجد خاص واقع در استانبول مسجد فاتح می باشد که توسط اولین پادشاه عثمانی، سلطان محمد فاتح به مساحت حدود3400 متر مربع ساخته شد. معماری این مسجد به اندازه ای باشکوه و زیبا می باشد که در لیست برترین جاذبه های دیدنی ترکیه قرار گرفته است.

در گذشته درست در مکان فعلی مسجد فاتح، ساختمان کلیسایی قدیمی بود که سلطان محمد فاتح دستور تخریب آن و ساخت مسجد جدیدی را داد. این مسجد اولین مسجد ساخته شده توسط عثمانیان می باشد.

این مسجد یکی از 10 مسجد استانبول و شاهکاری از معماری دوره عثمانی شناخته می شود. بنای اولیه این مسجد به علت زلزله سال 1766 آسیب شدیدی وارد شد. البته 5 سال بعد بنای بازسازی شده آن به روی عموم بازگشایی شد.

چطور و کی به بازدید مسجد فاتح برویم؟

آسان ترین راه رسیدن به این مسجد، از طریق اتوبوس های شهری می باشد. نها لازم است در ایستگاه فاتیح کامی از اتوبوس پیاده شوید. هزینه ورود به این مسجد کامل رایگان بوده و در تمامی روزهای سال به غیر از زمان های برکزاری نماز از ساعت 9 صبح تا 6 شب به روی بازدیدکنندگان باز می باشد.

به طور کلی حمل و نقل در استانبول بسیار راحت بوده و می توانید به راحتی با اتوبوس، تراموا، مترو و تاکسی یا دولموش های ترک به سراسر شهر دسترسی داشته باشید. اما اگر به دنبال بهترین منطقه برای رزرو هتل استانبول می باشد، خوب است بدانید که میدان تکسیم و خیابان استقلال مشهور ترین  منطقه تفریحی و گردشگری این شهر می باشد.

 

 

مسجد اورتاکوی / Ortaköy Mosque

آخرین مسجد از استانبول که می خواهیم برایتان معرفی کنیم، مسجد اورتاکوی می باشد. این مسجد در کنار تنگه بسفر واقع شده و در زمان عثمانیان به دستور داماد یکی از وزراء ساخته شده است.

این مسجد قدیمی با معماری باشکوه توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. البته موقعیت جغرافیایی این مسجد در محله بشیکتاش در غرب تنگه جذابیت آن را دوچندان کرده است. از دیگر ویژگی های این هتل قرارگیری آن در منطقه توریستی شهر می باشد که دسترسی به آن را بسیار راحت کرده است.

برای بازدید از این موزه همه روزه به غیر از زمان اقامه نماز از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد.

برای مقایسه و خرید بلیط هواپیما می توانید از این قسمت سایت طاهاگشت اقدام کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 78
:: باردید دیروز : 547
:: بازدید هفته : 625
:: بازدید ماه : 13810
:: بازدید سال : 35182
:: بازدید کلی : 220764