دانلود نرم افزار

حفاظ شاخ گوزنی
شنبه 26 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 4583 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:

در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.

 


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .


مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:

در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.


2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:


افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ماشین اصلاح های پرمصرف بازار
شنبه 26 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 4612 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

ماشین اصلاح های پرمصرف بازار

ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-689

 

اصلاح موهای زائد صورت و بدن، یکی از دغدغه‌های مشترک بین خانم‌ها و آقایان است. مردان به دلیل هورمون‌های خود، موهای بیشتری دارند و به همین دلیل باید به دنبال روش مناسبی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود باشند.

استفاده از یک ماشین اصلاح چندکاره، می‌تواند مشکل پرمویی آقایان را برطرف کند و به آن‌ها کمک کند که صورت و بدنی صاف و بدون مو داشته باشند.

پیشنهاد ما به شما، استفاده از ماشین اصلاح دینگ لینگ (Dingling) مدل «RF-689» است. این ماشین اصلاح، مخصوص اصلاح موهای سروصورت و بدن است. تیغه‌ها و موچین ماشین اصلاح دینگ لینگ 689 از جنس تیتانیوم است؛ درنتیجه بالطافت و نرمی، موهای زائد بدن آقایان را از بین می‌برد.

در پشت این ماشین اصلاح، اهرمی برای تنظیم ارتفاع برش قرار دارد که می‌توان طول اصلاح موها را با آن تنظیم کرد. ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-689، موهای بدن رابین 1 تا 3 سانتی‌متر کوتاه می‌کند.

به همراه این ماشین اصلاح، 4 عدد شانه دریافت خواهید کرد. این شانه‌ها به شکل کشویی روی تیغه نصب می‌شوند. روی هر شانه، دندانه‌هایی وجود دارد که می‌توان موقعیت شانه روی تیغه را به کمک آن‌ها تنظیم کرد؛ بنابراین طول اصلاح شانه‌ها متغیر هستند و می‌توان موها را در اندازه‌های مختلفی کوتاه کرد.

وزن این ماشین اصلاح 207 گرم است؛ درنتیجه می‌توانید آن را داخل چمدان بگذارید و هنگام مسافرت از آن استفاده کنید. یکی از مزایای این ماشین اصلاح این است که هم باسیم و هم بدون سیم می‌توان از آن استفاده کرد.

برای اینکه ماشین اصلاح همیشه در بهترین شرایط قرار بگیرد، باید به‌طور مرتب تمیز و روغن‌کاری شود. در داخل جعبه این ماشین اصلاح، برسی وجود دارد که از آن برای تمیز کردن دندانه‌های تیغه استفاده می‌شود. تیغه این دستگاه را می‌توان باکمی فشار از ماشین اصلاح جدا کرده و موهای کوچک زیر آن را تمیز کرد. همراه این دستگاه، بطری روغن کوچکی به شما داده می‌شود تا برای روغن‌کاری تیغه‌ها از آن استفاده کنید.

روی بدنه این ماشین اصلاح، دکمه‌ای قرار دارد که مخصوص روشن و خاموش کردن دستگاه است. ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-689، به باتری قابل شارژی مجهز شده است که سریع شارژ می‌شود و پس‌ازآن می‌توان تا 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کرد. البته این ماشین اصلاح، در حالت متصل به برق هم کار می‌کند.

باید بدانید که این ماشین اصلاح ضدآب نیست و نمی‌توانید زیر دوش موهای خود را اصلاح کنید.

 

ماشین اصلاح وال بالدینگ Balding در فروشگاه آنلاین شیک فام.

 

ماشین اصلاح وال (مو زن‌های (از تَه) تراشیده‌ی وال) Wahl Balding Clippers، احتمالاً در حال حاضر محبوب‌ترین در بازار هستند. عمدتاً به دلیل شهرت وال، به‌عنوان یک انتخاب عالی برای آرایشگرها، در سراسر ایالات‌متحده و در سطح جهانی، است. یکی از معروف‌ترین محصولات آن، Super Taper(فوق‌العاده باریک) است؛ که یک ماشین اصلاح عالی است، اما آیا شهرت وال تصدیق شده است؟ و مهم‌تر از همه، آیا Wahl Balding Clipper برای ما طاس‌ها (افراد سر تراشیده)، دستگاه خوبی است؟ خب...

 

لطفاً توجه کنید: این‌یک مرور کاملاً بی‌طرفانه است. هیچ‌چیزی رایگان از طرف وال برای من ارسال نشده است تا بر افکارم تأثیر گذارد. من قیمت کامل را برای محصولاتم پرداخت کرده‌ام، همان‌طور که همیشه به دنبال یک ریش‌تراش مطلوب هستم و البته برای کمک کردن به شما برای به دست آوردن یک محصول باکیفیت هستم!

وال برای یک مدت و هم‌اکنون، یک برند اعلاء در بازار ماشین اصلاح و ریش‌تراش بوده است، وال از ایالت ایلینوی (Ilinois) در سال 1919 آغاز به کارکرد، هرچند که وال به دلیل مو زن‌هایش معروف است.

ابتدا باید بگویم که ماشین اصلاح وال بالدینگ Wahl Balding Clippers، در اصل به‌عنوان یک موزن جهت استفاده‌ی تجاری برای آرایشگران اعلان شد (و هم‌اکنون نیز اعلان می‌شود) و همچنین برای استفاده‌ی خانگی، به دلیل تراشیدن مو از ته و باکیفیت بودن محصول، در بین ماشین اصلاح‌های مو بسیار محبوب شده است. این محصول با چندین درجه‌ی مختلف ارائه می‌شود که یک مزیت برای افراد کم مو است که هنوز یک مقدار مو در آن بالا دارند و می‌خواهند به آن مدل بدهند

افتتاحِ ماشین اصلاح وال بالدینگ Wahl Balding Clippers

بعدازاینکه من ماشین اصلاح وال بالدینگ را از جعبه‌ی آن خارج کردم، اولین چیزی که توجه مرا جلب کرد سنگینی آن بود. واقعاً سنگین. درحالی‌که وال، ادعا می‌کند که این ماشین اصلاح تنها نیم پوند وزن دارد، من 99% مطمئن هستم که وزن آن بیشتر از این مقدار است. وزن آن نسبت به یک دستگاه اصلاح کثیفی که در آرایشگاهتان یافته‌اید، بیشتر است. این آغاز خوبی نبود.

با نگاه کردن به ماشین اصلاح وال بالدینگ، می‌توانید متوجه شوید که به‌طور عالی ساخته‌شده است، همان‌طور که هر موزن وال معمولاً این‌گونه است؛ که احساس خوبی به آدم می‌دهد. موزنی که من به‌طور طولانی‌مدت از آن استفاده کردم، بیشتر به دلیل وزنش بود. شاید من کمی بیش از حد اغراق کرده بودم.

 

انتخاب و خرید ماشین اصلاح موسر و صورت

انتخاب و خرید ماشین اصلاح موسر و صورت بیش از هر وسیله‌ی آرایشی دیگری نیاز به بررسی و نیز داشتن اطلاعات اولیه‌ی صحیح دارد. به‌عنوان مثال روکش به‌کارر فته در تیغه‌های ماشین اصلاح شارژی و یا فاصله‌ی تیغه‌های آن از هم، می‌تواند تأثیر زیادی در کارکرد وکاربرد ماشین اصلاح سر و صورت داشته باشد، زیرا لایه‌ی محافظ تیغه می‌تواند از آن در مقابل زنگ‌زدگی حفاظت بیش‌تری به عمل آورد و یا نحوه‌ی جاگذاری و فواصل تیغ‌های ماشین اصلاح، در سهولت استفاده از آن تأثیرگذار است. قیمت ماشین موزر شارژی شاید یک م گگران به نظر بیاد اما ارزش خرید را دارد.

 

 

اندازه‌ی عرض تیغه‌ها و نیز متعلقات دستگاه نیز جزو فاکتورهای مهم انتخاب ماشین اصلاح است. ما با توجه به تمامی موارد فوق و سایر نکته‌های فنی و بررسی بازخوردهای طولانی‌مدتِ کاربران و مشتریان، بهترین، کاربردی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ماشین‌های اصلاح سر و صورت را در دسته بندی‌های : ماشین اصلاح سر صورت (موزر) –ماشین اصلاح سر و صورت شارژی ، ست و بادی گروم، در قالب برند‌های بسیار معتبری مانند: ماشین اصلاح موزر، وال، فیلیپس و پاناسونیک، همچنین لازم به ذکر است که محصولات اصلاح مو بدن بانوان همچون اپیلیدی نیز گرد‌آوری و عرضه کرده ایم. ضمن این‌که یادآور می‌شویم فروشگاه اینترنتی شیک فام در تمام مراحل خرید با حفظ سرعت‌عمل در کنار شماست و تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

منبع : خرید

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 547
:: بازدید هفته : 563
:: بازدید ماه : 13748
:: بازدید سال : 35120
:: بازدید کلی : 220702