عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 707
:: بازدید سال : 36474
:: بازدید کلی : 222056

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود نرم افزار

11 محصول آرایشی و مراقبت از پوست پرفروش و پرکاربرد در سال 2021
شنبه 27 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 1443 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

11 محصول آرایشی و مراقبت از پوست پرفروش و پرکاربرد در سال 2021

امروزه در حوزه لوازم آرایشی، محصولات متعددی از برندهای مختلف وجود دارد ، ولی یک سری از لوازم آرایش پرکاربرد وجود دارد که جزو لوازم آرایشی بیس و پایه کار محسوب می شود و در کیف آرایشی هر خانمی پیدا می شود. در زیر لوازم آرایش  پرکاربرد در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس را برای یک آرایش حرفه ای را بیان می کنیم.

کرم پودر

یکی از لوازم آرایش پرکاربرد کرم پودر می باشد. برای انتخاب کرم پودر ابتدا باید نوع پوست خود را بدانید تا بتوانید بهترین کرم پودر را انتخاب کنید، تا بر روی پوست شما نماسد و یا پوسته پوسته نشود. و یک کرم پودر با پوشانندگی عالی داشته باشیم. بنابراین بهترین کرم پودر برای پوست چرب، کرم پودر فاقد چربی می باشد. تا بر روی صورت برق نیاندازد و پوشش یکدستی را ایجاد کند.

ریمل

ریمل یکی از لوازم آرایش پرکاربرد برای داشتن چشمانی زیبا و متفاوت است. و قیمت انواع ریمل  با توجه به کیفیتی که دارد متفاوت است. یکی از بهترین ریمل ها، ریملی است که ضد آب باشد و اطراف چشم پخش نشود. بنابراین هنگام خرید ریمل دقت داشته باشید که بر روی آن کلمه Water proof را داشته باشد.

سایه

یکی دیگر از لوازم آرایش پرکاربرد سایه می باشد. که می توانید آن را به راحتی با رنگ لباس خود ست کنید. در نحوه سایه زدن چشم دقت کنید، زیرا باید با توجه به مدل چشم هایتان از سایه های رنگ روشن و یا تیره استفاده کنید. زیرا سایه های رنگ روشن چشمان شما را درشت تر می کند و سایه های رنگ تیره چشمان شما را نسبتا ریز تر نشان می دهد. شما می توانید پرطرفدارترین پالت های سایه را از بانه لوکس خریداری کنید.

اسپری فیکساتور

استفاده از اسپری فیکساتور جزو آخرین مرحله آرایش می باشد؛ و برای این است که آرایش صورت مان تا مدت زمان طولانی بدون تغییر بر روی پوست باقی بماند. و اینکه پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس، با ید گفت کار با اسپری فیکس راحت تر است از این رو طرفداران بیشتری را در بین کاربران دارد.

رژلب

رژلب یکی از لوازم آرایش کلاسیک می باشد، که تقریبا در تمام کیف های آرایشی پیدا می شود. که معمولا تنوع زیادی دارند. رژلب مدادی، رژلب جامد و رژلب مایع که با توجه به سلیقه خود می توانید اقدام به خرید رژلب کنید. البته دقت کنید رژلبی که می خرید دارای درصد پایینی از سرب باشد و یا رژلب بدون سرب باشد؛ تا ضرری برای بدن نداشته باشد.

کانسیلر

همانطور که می دانید کاربرد کانسیلر برای پوشاندن نواقص صورت می باشد.  شما می توانید با کانسیلر نواقص صورت مانند جای جوش و تیرگی اطراف چشم را بخوبی بپوشانید. انواع کانسیلر بدین صورت می باشد، کانسیلر مایع، کانسیلر پودری و کانسیلر استیکی است؛ که با توجه به نوع پوست خود می توانید یکی از انها را انتخاب کنید. همچنین کانسیلرها دارای چندین رنگ می باشند. که هر رنگ آن کاربرد خاص خود را دارد. به عنوان مثال از رنگ سبز برای پوشاندن جای جوش از آن استفاده می شود. زیرا به خوبی جوش های صورت را کاور می کند. شما می توانید بهترین مارک کانسیلر را از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس ارزان تر از همه جا خریداری کنید.

و در اینجا به معرفی 5 مدل از بهترین محصولات مراقبت از پوست می پردازیم:

همانطور که می دانید برای مراقبت از پوست محصولات زیادی موجود می باشد؛ ولی ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص دهید تا بتوانید انتخاب درستی برای محصولات مراقبت از پوست داشته باشید. تا پوستی جوان و سالم داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس مجموعه کاملی از محصولات مراقبت از پوست ارگانیک را مشاهده کنید.این محصولات مراقبت از پوست بدین صورت می باشد.

لایه بردار

به طور کلی کار لایه بردارها از بین بردن سلول های مرده پوست می باشند. زیرا اگر سلول های مرده پوست به طور کامل از روی پوست پاک نشوند باعث خشکی پوست و انسداد منافذ پوست می شود. و پوست شما کدر می شود و آن لطافت و شادابی را نخواهد داشت. با لایه برداری شما می توانید از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری کنید در نتیجه این باعث کاهش آکنه و جوش در صورت می شود. و استفاده از لایه بردارها در دراز مدت باعث تحریک کلاژن سازی می شود. که کلاژن از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند.

ماسک صورت

برای اینکه طراوت و شادابی پوست شما حفظ شود، یکی از راه های آن استفاده از ماسک صورت می باشد. ماسک های صورت دارای دو نوع می باشند یا به صورت نقابی می باشد و یا به صورت تیوپی می باشد. کار کرد این ماسک های صورت بدین ترتیب است که، پوست را تا حدودی رطوبت رسانی می کند؛ منافذ پوست را به طور کامل  تمیز می کند. و همچنین باعث سفت شدن، روشن شدن و نرم شدن پوست صورت می شود.

کرم مرطوب کننده و آبرسان

کسانی که پوست خشک دارند حتما باید از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنند؛ زیرا خشکی بیش از حد پوست با عث ایجاد چین و چروک در پوست می شود. مرطوب کننده ها یک لایه بر روی پوست تشکیل می دهند و نمی گذارند پوست رطوبت خود را از دست بدهد و پوست دیرتر خشک می شود. آبرسان ها بیشتر از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند، و آب را از هوا و پوست جذب می کند و مانع خروج آن از پوست می شود. به همین دلیل کسانی که پوست چربی دارند نیاز به آبرسان پوست را دارا می باشند. بنابراین باید دقت کرد که با توجه به نوع پوست خود از آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید. شما می توانید در بانه لوکس بهترین مرطوب کننده ها و آبرسان  های موجود در بازار را مشاهده کنید.

فوم شتشو صورت

برای شتشو صورت خود حتما با توجه به نوع پوست خود شوینده صورت خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال استفاده از شوینده های صابونی پوست را خشک می کنند. بنابراین اگر پوست خشکی دارید نباید از شوینده های صابونی استفاده کنید. فوم های شتشو فرم کفی شکل را دارند؛ و دارای دو نوع می باشند. که یک نوع آن که حاوی SLS هستند، قدرت پاک کنندگی زیادی دارد و برای کسانی که پوست خشکی دارند مناسب نیست و برای پوست های چرب مناسب است. نوع دیگر که فاقد سولفات است برای پوست های خشک مناسب است زیرا به صورت ملایم پوست را پاکسازی می کند.

سرم صورت

سرم های صورت انواع مختلفی دارند و برپایه آب هستند از این رو برای کسانی که پوست چربی دارند مناسب است. و هر کدام از این سرم ها برای یکی از مشکلات پوستی مناسب می باشد. به عنوان مثال سرم آبرسان صورت برای آبرسانی به پوست می باشد که برای کسانی که پوست چربی دارند نیز مناسب است. سرم ویتامین C و یا سرم روشن کننده صورت که پوست صورت را روشن تر می کند و لک ها ی پوستی را کاهش می دهد. سرم ضد چین و چروک صورت، که باعث کاهش چین و چروک صورت شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. و بعضی سرم ها تمام این کارایی ها را یکجا دارند. شما می توانید با مراجعه به بهترین فروشگاه اینترنتی بانه لوکس بهترین محصولات مراقبت از پوست را با قیمتی مناسب و کاملا اورجینال خریداری کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شبکه تعمیرات دو سوت تعمیر در تهران | تعمیرات در دو سوت تعمیر
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 1167 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

شبکه تعمیرات دو سوت تعمیر در تهران

ما معتقدیم که تجربه خود را به عنوان دو سوت تعمیر، تنها شریک مجاز تعمیر لوازم خانگی در مدل های مختلف، در تهران، برای شما به اشتراک بگذارد.

ما به وب سایت کاربردی آسان خود که یکی از بزرگترین مجموعه های لوازم آشپزخانه را به صورت آنلاین میزبانی می کند بسیار افتخار می کنیم.

اگرچه ما فقط از ژانویه 2015 به آنجا سفر کرده ایم ، اما به سرعت تبدیل به پیشروترین شرکت خدمات لوازم خانگی در این بخش شدیم.

استانداردهای جدیدی را پیش رو قرار می دهیم. ما در حال حاضر این تخصص و حرفه ای بودن را در محیط خرده فروشی به ارمغان می آوریم ، و هدف اصلی ما تسهیل خرید و تعمیر لوازم خانگی است.

ما ناوگان تحویل خود را اداره می کنیم تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که کالاهای جدید شما به موقع و در شرایط عالی به دست شما می رسد.

ما یک خرده فروش مستقل با سالها تجربه هستیم و می توانید برای مشاوره بی طرفانه و تخصصی در مورد طیف گسترده ای از محصولات لوازم خانگی به ما اعتماد کنید.

ما می توانیم شما را به خرید ایده آل خود راهنمایی کنیم، خواه به دنبال لوازم خانگی برای محل سکونت خود، خانه تعطیلات یا ملک اجاره ای خود باشید، با تحویل و نصب رایگان محلی به عنوان بخشی از خدمات.

نگهداری (به انگلیسی: Maintenance) یا تعمیر و نگهداری، در مباحث فنی، به بررسی‌های عملکردی، سرویس‌کاری، تعمیر یا تعویض وسایل، تجهیزات، ماشین‌آلات، زیرساخت‌های ساختمان و پشتیبانی از خدمات در تأسیسات صنعتی، تجاری، دولتی و مسکونی اطلاق می‌شود.

در گذر زمان، روش‌های مختلفی برای انجام بهینه این امر ابداع شده‌است که می‌تواند قبل یا بعد از وقوع خرابی انجام شود.

دو سوت تعمیر

سرویس لوازم خانگی

دو سوت تعمیر یکبار تعمیر لوازم خانگی است و می توانید تمام تعمیرات اجاق گاز ، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی خود را در این وب سایت رزرو کنید.

ما منحصراً در M25 فعالیت می کنیم و شبکه گسترده مهندسان ما قادر به تعمیر همه مارک های پیشرو لوازم خانگی هستند. ما به دلیل ارائه خدمات استثنایی به مشتریان شهرت پیدا کرده ایم و کارکنان ما در هنگام ورود به بازار کاملاً در مورد همه محصولات فعلی آموزش دیده اند.

ما هیچگونه هزینه ای برای دریافت هزینه نداریم و یک سال کامل قطعات و ضمانت کار را ارائه می دهیم ، به این معنی که دو سوت تعمیر بهترین مکان برای همه نیازهای تعمیر لوازم خانگی شما است.

ما همچنین متعهد به حفاظت از محیط زیست هستیم و همیشه هر اقدامی را برای اطمینان از ارائه خدمات دوستدار محیط زیست در هر کجا که ممکن است انجام می دهیم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
خدمات تیم سه سوت تعمیر
یک شنبه 22 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 1510 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

خدمات تیم سه سوت تعمیر

خدمات گروه تعمیرات سه سوت تعمیر دارای سابقه درخشان در تعمیرات لوازم خانگی با هدف هرچه کمتر کردن زمان انتظار برای تعمیرات و خدمات تعمیر سه سوت لوازم خانگی وبسایت خود را در سال ۱۳۹۹ تاسیس و شروع به خدمت رسانی و مشاوره آنلاین به هموطنان عزیز نمود. هدف ما همیشه حفظ رضایتمندی مشتری و تعمیر تمامی لوازم خانگی در حضور مشتریان، بدون جابجایی لوازم خانگی بوده و با عنایت حق، با افتخار دارا بودن ۱۰۰% رضایتمندی مشتریان تا به اینجا به این مهم دست یافتیم.

کافیست فقط یک بار با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از تفاوت در نوع خدمت رسانی و سرویس دهی آنی سرویس مطلع و برای همیشه یکی از مشتریان راضی ما شوید. اگر لوازم خانگی شما نیاز به تعمیرات دارد، همین حالا فرم مشاوره رایگان تعمیرات لوازم خانگی را پر کنید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

تعمیر سشوار

سشوار ، یک دستگاه الکتریکی است که برای خشک کردن و حالت دادن به مو استفاده می شود. سشوار با استفاده از یک فن الکتریکی کار میکند که باعث منفجر کردن هوا در سراسر یک کویل گرمایشمی شود ; همان طور که هوا از خشک کن عبور می کند گرم می شود. هنگامی که هوای گرم به موهای مرطوب یا خیس می رسد ،به تبخیر آب کمک می کند و باعث می شود که مو خشک شود. سشوار ممکن است با انواع برس ها و شانه ها برای حالت دادن به انواع مختلف مو مورد استفاده قرار گیرد. برای تعمیر سشوار مانند تعمیر هر وسیله ی دیگری شما اول باید علت اصلی را پیدا کنید ؛ یعنی بفهمید که مشکل از کدام قسمت است.

تعمیر شوفاژ

ما می دانیم که زندگی بدون شوفاژ چقد دلهره آور است. به همین دلیل ما قصد داریم راه حل های تعمیر شوفاژ را شما معرفی کنیم و بلافاصله تعمیر شوفاژ خود را شروع کنیم. مهندسین سه سوت تعمیر را بصورت 24 ساعته و 365 روز سال در دسترس هستند. شوفاژ (به فرانسوی: chauffage) یا حرارت مرکزی سیستمی است برای تولید گرما در منازل و ساختمان‌ها. در این سیستم گرما در شوفاژ خانه تولید شده و توسط لوله‌های رفت و برگشت به رادیاتور‌ها در دیگر نقاط ساختمان منتقل می‌شودمنبع در نوشتار سوفاژ نوشته میشود در خوانن شوفاژ گفته میشود.

ماشین ریش تراش های برقی بسیار متفاوت از تیغ های دستی معمولی هستند زیرا طوری طراحی شده اند که قطعات زیادی دارند که اکثر آنها پیچیده هستند. بنابراین ممکن است شناسایی مشکل و تعمیر ماشین ریش تراش آسان نباشد. با ما همراه باشید تا به حل مشکل شما کمک کنیم. ریش‌تراش یا خودتراش نوعی ابزار تیغ‌دار است که از آن برای تراشیدن موی بدن و معمولاً ریش و موهای زاید بدن استفاده می‌شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی کاری دشوار به نظر می رسد ، اما 80٪ از تعمیرات ماشین ظرفشویی توسط مشتریان ما “آسان” ارزیابی می شوند و به طور متوسط کمتر از 15 دقیقه طول می کشد تا انجام شود. ما به شما نشان می گوییم که چگونه عیب یابی کنید ، چه قطعاتی خراب هستند و چگونه می توان به سرعت و به راحتی آن را تعمیر کرد. ماشین ظرف‌شویی یک دستگاه مکانیکی برقی است که برای شستن و تمیز کردن ظرف‌ها و وسایل خوردن به کار می‌رود. از ماشین ظرف‌شویی در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های منازل استفاده می‌شود.

تعمیر ماشین لباسشویی

برای دستگاهی مثل ماشین لباسشویی که اینقدر سخت کار می کند ، تعجب آور نیست که گاهی اوقات خراب شود یا کیفیت عملکرد آن تا حدی پایین بیاید و لباس های شما را به اندازه کافی تمیز نکند. برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود می توانید با متخصصین سه سوت تعمیر تماس(ارتباط با ما) بگیرید ، یا می توانید خود  نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. بیشتر این تعمیرات فقط به ابزار ساده نیاز دارند و خودتان می توانید در خانه این کار را انجام دهید. ماشین لباس‌شویی یا ماشین رخت‌شویی، وسیله‌ای است که برای رخت‌شویی به کار می‌رود.قرار دادن پوشاک داخل آب به تنهایی باعث تمیزی آن نمی‌شود بلکه آب باید با فشار به الیاف‌های پارچه برخورد کند.

تعمیر مانیتور کامپیوتر

کامپیوترها بدون نمایشگر بی فایده هستند. این راهنمای سه سوت تعمیر در مورد تعمیر مانیتور کامپیوتر ، نحوه کارکرد مانیتور رایانه ای صفحه ای تخت یا لوله ای ، مشکلاتی که اغلب اشتباه می شود ، نحوه شناسایی مشکل مانیتور رایانه و همچنین برای رفع آن به چه قطعات و ابزارهایی نیاز دارید. نکات موجود در این راهنمای رفع اشکال هم در صفحه نمایش تخت و هم در مانیتورهای رایانه ای از نوع لوله قدیمی وجود دارد. این شامل دستورالعمل های گام به گام برای نحوه آزمایش و تعویض فیوز مانیتور است. این راهنما همچنین شما را به تعمیر لوازم برقی ، تعمیر سیم برق و تعمیر کامپیوتر در صورت لزوم ارجاع می دهد.

نمایشگر رایانه یا مانیتور کامپیوتر(به انگلیسی: Computer monitor) یک دستگاه نمایش و خروجی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل می‌شود.

تعمیر مودم

سایت سه سوت تعمیر تصمیم دارد تا به شما دوستان عزیز نحوه رفع مشکلات و تعمیر مودم خود کمک کند. باما همراه باشید. اینترنت چیزی است که اکثر مردم هر روز به آن اعتماد می کنند ، با این وجود ارتباطات اینترنتی برای یک کاربر ناآگاه بسیار غیر قابل اعتماد و ناامید کننده است. تقریباً از قطعی برق تا طوفان خفیف ممکن است اتصال شما قطع شود و اگر اقدامات صحیح برای تشخیص و رفع مشکل انجام نشود ، گاهی اوقات ممکن است ساعت ها طول بکشد تا آن را برطرف کنید. این راهنما برخی اقدامات اساسی را که هر کاربر برای آزمایش و تعمیر بیشتر مشکلات اتصال خود انجام می دهد.

مودم یکی از ابزارهای رایانه‌ای است که برای اتصال دو رایانه به یکدیگر از راه خطوط گوناگون مخابراتی استفاده می‌شود. البته هر یک از این دو کامپیوتر می‌توانند راهی به یک شبکه رایانه‌ای باشند.

اجاق گاز یکی از مهمترین وسایل موجود در هر آشپزخانه است که منبع گرمای قوی لازم برای ایجاد تنوع گسترده ای از غذاهای خوشمزه را تأمین می کند. اجاق گاز برقی برای بسیاری از صاحبان خانه ها یک انتخاب محبوب است ، زیرا نصب آنها آسان است و کنترل دقیق و ثابت دما را برای پخت و پز روزمره ارائه می دهند. اما مانند سایر لوازم خانگی ، ممکن در بعضی موارد نیاز به سرویس و تعمیر بخاری گازی داشته باشید.

لوازم آشپزخانه شما هر زمان که لازم باشد باید در بالاترین بازده کار کنند. برای کمک به شما در عیب یابی و حل مشکلات مربوط به اجاق گاز ، جزئیات رایج ترین مشکلات تعمیر اجاق گاز را گردآوری کرده ایم. در حالی که برخی از این مشکلات به تنهایی قابل حل است ، برای دستیابی به بهترین نتیجه باید با خدمات حرفه ای تعمیر لوازم خانگی سه سوت تعمیر تماس بگیرید.

تعمیر ال سی دی تلویزیون

در این قسمت از سایت سه سوت تعمیر ما مشکلات رایجی که برای ال سی دی تلویزیون پیش می آید را بررسی میکنیم . سپس در مورد روش های مختلف برای تعمیر ال سی دی تلویزیون و حل این قبیل مشکلات را مورد بحث قرار میدهیم .

ال سی دی تلویزیون یک فناوری‏ ‏‏ نمایش تلویزیونی بر اساس ‏‏ ‏‏نمایشگر کریستال مایع ‏‏است.‏‏ تلویزیون های ال سی دی قدرت بسیار کمتری نسبت به نمایشگرهای پلاسما مصرف می کنند زیرا به جای ساطع کردن آن بر روی اصل مسدود کردن نور کار می کنند.‏

تلویزیون (به فرانسوی: Télévision) از یونانی tele دور و vision دید یا نگاه، یک سیستم ارتباطی برای پخش تصویر متحرک و صداها از مسافت دور است.

‏یک نمایشگر ال سی دی از یک ماتریس منفعل یا یک شبکه نمایش ‏‏ماتریس فعال استفاده می‏‏ کند. ال سی دی ماتریس فعال نیز به عنوان یک نمایش ترانزیستور فیلم نازک‏‏(TFT) شناخته‏‏می شود.‏

تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال

این بار در سایت سه سوت تعمیر می خواهیم به شما دوستان عزیز نحوه عیب یابی و تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال را آموزش دهیم.

این راهنمای رفع اشکال در مورد تعمیر دوربین عکاسی نحوه کار دوربین های عکاسی ، مواردی که معمولاً اشتباه رخ می دهد و نحوه شناسایی مشکل را بیان می کند. دوربین های عکاسی دیجیتال با کیفیت خوب در واقع بدون دردسر هستند. در حقیقت ، بیشتر مشکلات در واقع مشکلات عکاسی است – نوردهی ضعیف ، نور ناکافی ، انگشت شست روی لنز – به جای مواردی که برای تعمیر نیاز دارید. حتی در این صورت ، دانستن اینکه دوربین های عکاسی چگونه کار می کنند و چه عواملی اشتباه ممکن است باعث شود دوربین شما با مشکلات کمتری ، عکس های عالی تولید کند.

تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی

بسیاری متوجه نیستند که لوازم الکترونیکی و وسایل مورد نیاز آنها بر اساس چندین مؤلفه داخلی ساخته شده است. که به صورت مشترک با هم کار می کنند. تا در نتیجه قابلیت ها و ویژگی های مورد نیاز آنها را ارائه دهند. به عنوان مثال ، یک موبایل اجزایی بیش از کاور ، دکمه ها و نمایشگرهایی است که مشاهده می کنید. در داخل دستگاه چند قطعه وجود دارد که اجزای لازم را در آن جای داده و به آنها وصل می کند. یکی از قسمت های اصلی آنها برد التکرونیکی نامیده می شود. در این مقاله به بررسی روش های تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی می پردازیم.

بُرد مدار چاپی یا برد الکترونیکی  (به انگلیسی: Printed Circuit Board (PCB)) شامل مجموعه‌ای از مدارهای الکتریکی بوده و می‌تواند یک طرفه(یک لایه مس)، دو طرفه(دو لایه مس) یا حتی چند لایه و به رنگ های سبز نارنجی و آبی مختلف باشد.

تعمیر چرخ خیاطی

افراد زیادی هستند که در خانه ی خود چرخ خیاطی دارند البته که داشتن آن اصلا ضروری نیست ،ولی برخی اوقات شما نیاز به تعمیر چرخ خیاطی دارید در برخی موارد شما خودتان میتوانید آن را با داشتن اطلاعاتی مفید تعمیر کنید و البته که در گاهی اوقات نیاز به کمک فردی متخصص دارید که ما به شما متخصصان سه سوت تعمیر را پیشنهاد میدهیم.

چرخ خیاطی یا ماشین خیاطی، در فارسی تاجیکی: ماشین دوزندگی، یک نوع ماشین است که برای دوختن پارچه، چرم، و غیره بکار می‌رود.چرخ خیاطی در دوره انقلاب صنعتی جهت کم کردن کار دستی و سرعت بخشیدن به امر تولید اختراع شد. با اختراع چرخ خیاطی از حدود سال ۱۸۷۰ تا به امروز، تغییرات بسیار زیادی در صنعت دوخت و تهیه لباس انجام شد.

تعمیر دوچرخه

اینکه برخی اوقات دوچرخه شما خراب شود یا نیاز به تعمیر داشته باشد، امری کاملا عادی است حتما برای شما هم پیش می آید که به مکانیک یا مغازه ای که تعمیر دوچرخه را انجام میدهد دسترسی ندشته باشید یا وقت نداشته باشید تا بخواهید به آنجا مراجعه کنید.

در این صورت شما مجبور هستید که حداقل مهارت های تعمیر کردن دوچرخه را بلد باشید که برای تعمیر کردن هر وسیله ای اول باید قطعات استفاده شده در آن وسیله را بشناسید.

دوچرخه(بهانگلیسی:Bicycle)یکوسیله نقلیهٔپدالیاست که با نیروی انسان حرکت می‌کند. دوچرخه دارای دو چرخ متصل به یک شاسی است که یک چرخ در جلو و یک چرخ در عقب قرار دارد.بنا بر ضابطهاتحادیه جهانی دوچرخه‌سواریزیندوچرخه باید در سطحی بالاتر از پدال‌ها قرار گرفته باشد.

تعمیر کولر گازی

در این مقاله از مجموعه مقالات سه سوت تعمیر میخواهیم به آموزش تعمیر کولر گازی بپردازیم.

مانند هر وسیله ای ، کولرهای گازی برای ارائه عملکرد بهینه به کمی TLC نیاز دارند. این AC ها در دمای کمتر نگهداری نمی شوند و بیشتر در هوای گرم قرار دارند.

کولر گازی نوعی دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند. در بعضی دستگاه‌ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی (به انگلیسی: Heat Pump) کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد.

برای اطمینان از اینکه پس از گرم شدن هوا خونسردی خود را از دست نخواهید داد. از متخصصان سه سوت تعمیر خواستیم رایج ترین مشکلاتی را که در تهویه پنجره و مرکزی ایجاد می شود ، شناسایی کنند. آنها تعدادی مشکل را برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی یافتند.

تعمیر پی اس 4

پی اس 4 نزدیک به هشت سال دارد و حتی پس از انتشار پلی استیشن 5 ، رایج ترین مشکلات پی اس 4 هنوز وجود دارد. از چراغ چشمک زن گرفته تا پورتهای معیوب و هر آنچه در این بین است ، ما در سایت سه سوت تعمیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه مشکلات رایج پی اس 4 را برطرف کنید.

پلی‌استیشن ۴ (به انگلیسی: PlayStation 4) (به‌طور مختصر پی‌اس۴ (PS4)) نام یک کنسول بازی ویدئویی خانگی از نسل هشتم است که از سوی شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت عرضه شده‌است.

تعمیر هود آشپزخانه

نحوه عیب یابی و تعمیر هود آشپزخانه این بار در سایت سه سوت تعمیر.

پخت و پز غذا ، و ایجاد بخار و دود می تواند به کابینت و رنگ آن آسیب برساند. حتی می تواند باعث رشد کپک ها کابینت شود!

هود ها با داشتن مکنده های قدرتمند چند سرعته برای دفع دود و بو ، همراه با نور هالوژن برای روشن کردن ظرافت های آشپزی ، مجموعه وسیعی از گزینه های مفید و جذاب را برای بهبود هرگونه طراحی ، ایمنی و کیفیت آشپزخانه ارائه می دهند.

هواکش آشپزخانه که به آن هود (به انگلیسی: hood، به معنای سرپوش یا کلاه، به خاطر شکل هودهایی که مانند سرپوشی بالای اجاق قرار می‌گیرند) هم گفته می‌شود، وسیله‌ای برای از بین بردن بوی پخت ‌و پز در آشپزخانه‌های امروزی است. در واقع هود آشپزخانه، یک فن (هواکش) برقی است که در بالای اجاق گاز شما قرار می‌گیرد و وظیفه دارد بوهای نامطبوع، چربی و رطوبت آشپزخانه شما را حین آشپزی و پخت و پز روی اجاق گاز، از بین برده و هوای آشپزخانه را به نوعی تهویه کند.

تعمیر هارد دیسک اکسترنال

هارد به وسیله ای گفته میشود که میتواند اطلاعات و دیتا ها را در خود ذخیره کند دونوع هارد دارین هارد ssd و هارد hdd که هارد hdd در داخل لب تاب و کامپیوتر استفاده میشود اما هارد ssd وسیله ای است به شما الان معرفی میکنیم . هارد اکسترنال به وسیله ای گفته میشود که از بیرون به کامپیوتر وصل میشود تا بتوانید از اطلاعات داخل هارد استفاده کنید. هارد اکسترنال انواع مختلفی دارد که از طرق متفاوت میتواند به کامپیوتر وصل شود مثلا :usb ,wirelessy,fire wire …. با سایت سه سوت تعمیر همراه باشید تا بتوانید اطلاعات کافی را برای تعمیر هارد دیسک اکسترنال خود پیدا کنید در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی تر شما میتوانید از متخصصان سه سوت تعمیر استفاده کنید.

هارد اکسترنال قابل حمل و آسان برای استفاده وداری حافظه زیاد برای ذخیره سازی اطلاعات شما هستند .با استفاده از هارد اکسترنال شما میتوانید مقدار زیادی اطلاعات را با خود جا به جا کنید پس استفاده کردن از این وسیله امری کاملا منطقی است.



:: برچسب‌ها: تعمیر , تعمیرات , تعمیرات تخصصی , تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات سه سوت تعمیر , تعمیر سشوار , تعمیر شوفاژ , تعمیر مودم , تعمیر ماکروفر , تعمیر جاروبرقی , تعمیر هارد دیسک اکسترنال , تعمیر پاور کامپیوتر , تعمیر ماشین ریش تراش , تعمیر هود آشپز خانه , تعمیر پی اس 4 , تعمیر کولر گازی , تعمیر دوچرخه , تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی , تعمیر دوربین عکاسی دیجیتال , تعمیر چرخ خیاطی , تعمیر اجاق گاز , تعمیر ال سی دی تلویزیون , تعمیر مانیتور کامپیوتر , تعمیر ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین ظرفشویی , خدمات تیم سه سوت تعمیر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سرویس و تعمیر آسانسور
شنبه 14 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 1469 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

سرویس و تعمیر آسانسور

سرویس و تعمیر آسانسور تجاری برای حفظ امنیت کارمندان و مشتریان ضروری است. وقتی آسانسور جدیدی در ملک تجاری خود نصب می کنید ، ممکن است تکنسین های آسانسور شما بتوانند یک برنامه تعمیر و نگهداری معمول را به شما پیشنهاد دهند که به شما کمک می کند با تعمیرات منظم خود در مسیر خود باشید. با خدمات شرکتی که در نزدیکی سالت لیک سیتی تعمیرات آسانسور را ارائه می دهد ، می توانید مطمئن باشید که آسانسور شما آماده کار روان و ایمن است. برای پاسخ به برخی از سوالات متداول در مورد تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری به ادامه مطلب بروید.

تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری

چند بار نیاز به تعمیر آسانسور تجاری خود دارم؟

آسانسور تجاری ممکن است بیش از سایر سیستم های ساختمان شما به نگهداری مکرر نیاز داشته باشد. شرکت های آسانسور معمولاً به مشتریان خود توصیه می کنند که حداقل هر ماه یکبار واحدهای خود را سرویس کنند. در کنار سرویس و تعمیر آسانسور به صورت ماهانه سبک ، شما همچنین باید یک سرویس بازرسی و تعمیر ایمنی را به صورت سالانه تنظیم کنید. بازرسی سالانه به شما کمک می کند تا هرگونه مشکل عمده ایمنی که ممکن است در آسانسور شما بوجود آید ، باشد.

آیا باید خدمات نگهداری خود را از قبل برنامه ریزی کنم؟

به جای اینکه مجبور شوید هر ماه برای راه اندازی بازرسی با شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور تماس بگیرید ، می توانید با راه اندازی این خدمات از قبل در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. بسیاری از شرکت های آسانسور برنامه های تعمیر و نگهداری ماهانه را برای مشتریان خود ارائه می دهند. هنگامی که برای خدمات تعمیر آسانسور خود برنامه ریزی می کنید ، می توانید ساختمان خود را برای خاموش کردن یا تاخیرهای لازم آماده کنید.

آیا خدمات نگهداری من تحت پوشش ضمانت قرار می گیرد؟

ضمانت آسانسور شما به مدل واحد شما و همچنین سیاست های تعمیر و نگهداری شرکت نصب کننده شما بستگی دارد. اکثر تکنسین های معتبر نصب و تعمیر آسانسور ضمانت های جامعی را برای خدمات خود ارائه می دهند. ضمانت شما ممکن است هزینه خرید قطعات تعویض را پوشش دهد و همچنین ممکن است تعمیرات غیرمنتظره را نیز پوشش دهد. اگر آسانسور شما نیاز به نگهداری دارد ، منتظر تماس تکنسین های محلی خود نباشید.



:: برچسب‌ها: تعمیر آسانسور , سرویس و تعمیر آسانسورسرویس آسانسور , تعمیر آسانسور , تعمیر تخصصی آسانسور , تعمیرات آسانسور در محل , تعمیرات تخصصی آسانسور , تعمیر آسانسور سه سوت تعمیر , تعمیر آسانسور در منزل , تعمیرات آسانسور در محل , تعمیر انواع آسانسور , تعمیرات انواع آسانسور , تعمیرات تخصصی آسانسور در محل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعمیر بخارشوی در منزل
سه شنبه 10 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 925 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیر بخارشوی در منزل

بخارشوی لباس چیست؟ این یک ابزار تخصصی است که برای بخارشور کردن (صاف کردن) لباس ها به کمک بخار خشک یا مرطوب تولید شده توسط آنها طراحی شده است. مانند هر وسیله دیگری ، بخارشوی می تواند خراب شود. در این مقاله ما تعمیر بخارشوی در منزل خود در نظر می گیریم.

لازم به ذکر است که اصل کار بخارشوی بخاطر یک عنصر گرم کننده در تولید بخار از آب پر شده در آن است. این گره اغلب مستعد شکستن است. معمولاً در صورت تمام شدن مایع داخل دستگاه ، عنصر گرمایشی به طور خودکار خاموش می شود. با این حال ، غالباً با قوری برقی خالی می سوزد.

عنصر گرمایشی

معمولاً به صورت قرص ساخته می شود و برای یک رژیم خاص دما طراحی شده است.

در شرایطی که دما از 170 درجه سانتیگراد بیشتر شود ، ترموستات باید مخاطبین را باز کند و کل دستگاه را از برق بیاندازد. دستگاه بخار از شبکه جدا می شود تا جایی که دمای آن تا 50-55 درجه کاهش یابد و چرخه از نو شروع شود. تکرارهای مکرر این چرخه ها باعث سوختن ترموستات می شود.

نکته: بازرسی و تعویض بیشتر یک وسیله ایمنی معیوب اولین قدم در تعمیر بخارشوی لباس است.

دستگاه های مدرن تر شناورهای ویژه ای دارند که حضور و سطح مایعات را در واحد کنترل می کنند. این نوع بخارها مجهز به دستگاه های اضافی صدا و نشانگر قابل مشاهده هستند تا توجه فرد را در مواقع اضطراری جلب کنند.
علاوه بر این ، می توان یک دستگاه خاص را به دستگاه وارد کرد. fusewhich یکی دیگر از مدارهای محافظتی است و در صورت لزوم قادر به باز کردن مخاطبین است.

با تعمیر بخارشوی ، باید قابلیت کارکرد همه مدارهای محافظ دستگاه را بررسی کنید.

به دلیل موارد زیر ممکن است ترموستات بسوزد:

عمر کاری تبلت ترموستات به پایان رسیده است (محاسبه آن دشوار است).
استفاده از آب آلوده (مقیاس روی فیوز جمع شده و در نتیجه تماس ضعیفی دارد).
بخارپز با کیفیت پایین برای لباس.
ولتاژ شدید در شبکه کاهش می یابد.



:: برچسب‌ها: تعمیر , تعمیرات , تعمیر بخارشوی در منزل , تعمیرات بخارشوی , تعمیر بخارشوی , تعمیرات بخارشور , تعمیرات بخارشوی در منزل , تعمیرات بخارشوی در سه سوت تعمیر , تعمیر بخارشور , تعمیر بخارشوی لباس , تعمیر بخارشوی در تهران , تعمیرات سه سوت تعمیر , تعمیرات لوازم خانگی سه سوت تعمیر , تعمیرات بخارشوی , تعمیرات بخارشور , تعمیر بخارشور , تعمیر بخارشوی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعمیر لوازم خانگی در محل
شنبه 7 فروردين 1400 ساعت | بازدید : 858 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیر لوازم خانگی در محل

تعمیرات لوازم خانگی نقش اصلی را در راحتی کلی شما بازی می کنند ، و به سرعت کارهای مختلف خسته کننده را انجام می دهند. به راحتی می توان فراموش کرد که وسایل خانه ما چقدر کار می کنند ، اما با خراب شدن آنها خیلی زود مشخص می شود. از انبوه ظروف کثیف گرفته تا فریزر پر از یخ ذوب شده ، مشکلات لوازم خانگی می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد.

به جای اینکه بخواهید همه مشکلات را به تنهایی برطرف کنید ، برای خدمات متخصص تعمیرات لوازم خانگی با آقای Appliance schedule برنامه ریزی کنید.

چرا تیم سه سوت تعمیر را برای سرویس و تعمیرات لوازم خانگی انتخاب کنید؟
همه کار و کار تضمین شده است
دوستانه ، متخصصان محترمی که به موقع می رسند
تکنسین های باتجربه تعمیراتی که بار اول کار را به درستی انجام می دهند
صادقانه ، قیمت گذاری جلو (نرخ ثابت ، هرگز ساعتی)
زمان قرار ملاقات انعطاف پذیر متناسب با برنامه شما
پیشنهادات ویژه منظم برای پس انداز
ضمانت قطعات و کار
سرویس و تعمیرات لوازم خانگی که می توانید به آن اعتماد کنید
هنگامی که نوبت به یافتن یک شرکت تعمیر لوازم خانگی می رسد که می توانید به خانه خود اعتماد کنید ، آقای لوازم خانگی کلیه شرایط را دارد. ما نه تنها تعهد "هیچ ردی از خود باقی نگذاریم" را رعایت می کنیم ، بلکه همچنین اطمینان حاصل می کنیم که فقط از افراد متخصص و واجد شرایط استفاده کنید که می توانید به آنها وابسته باشید. ما با ارائه ضمانت در کلیه قطعات و تعمیرات در پشت متخصصان تعمیرات سه سوت تعمیر ایستاده ایم. هنگامی که آقای آقای لوازم خانگی را برای راه اندازی مجدد منزل خود انتخاب می کنید ، می خواهیم در تصمیم خود اطمینان داشته باشید.

برای همه نیازهای تعمیرات لوازم خانگی خود از جمله:
تعمیرات و نگهداری لوازم آشپزخانه
تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی
قطعات لوازم خانگی
از یخچالهای گرم گرفته تا دریچه های مسدود شده خشک کن ، ما از همه مراقبت می کنیم. از همه مهمتر ، ما درک می کنیم که هیچ وقت مناسبی برای خراب شدن یا عملکرد ضعیف لوازم خانگی شما نیست. به همین دلیل تیم ما از تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی ایستاده اند تا کیفیت استثنایی خدمات شما را ارائه دهند.



:: برچسب‌ها: تعمیر لوازم خانگی در محل , تعمیر , تعمیرات , تعمیرات تخصصی , تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات سه سوت تعمیر , تیم تعمیرات , تیم تخصصی تعمیرات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
دو شنبه 13 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 1174 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی صنعتی INDUSTRIAL PHOTOGRAPHY و عکاسی تبلیغاتی ADVERTISING PHOTOGRAPHY نوعی عکاسی کاملا حرفه‌ای می‌باشد . عکاسی صنعتی عبارتست از عکسی که به صورت علمی و با مهارت ویژه ای گرفته می‌شود و امکان استفاده از در طراحی کاتالوگ و بروشور و به صورت کلی در چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. عکاس صنعتی در زمان گرفتن عکس، می‌داند تمرکز مخاطب را چگونه به بخشی از عکس جلب نماید. سفارش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی مانند سایر عکاسی‌های حرفه‌ای با تنظیم نور، زاویه و ذوق هنری رابطه مستقیم دارد.

در بسیاری موارد مخاطبین زمانی که یک تصویر یا عکس را می‌بینند، بیشتر از سایر عکس‌ها می پسندند اما دلیل آن را به وضوح نمی‌دانند. یا به زبان ساده تر وقتی ما تبلیغ یک محصول خارجی را با تبلیغ یک محصول تولید شده در یک شهرستان دور مقایسه می‌کنیم، در بسیاری از موارد المان‌های موجود در عکس ثابت هستند اما تفاوت در نحوه نمایش، نور، وضوح تصویر و … می‌باشد . به باور غلط بسیاری از مردم، علت این مشکل در کیفیت دوربین عکاسی است. اما آنچه مسلم است در اغلب موارد نیازی به دوربین عکاسی صنعتی گران قیمت نیست و در یک محیط مناسب مانند آتلیه عکاسی می‌توان به راحتی این امور را انجام داد.

نمایش بیشتر

بعضی هنرمندان صنعتی محصولات را با استفاده از ایده های خاصی تهیه می کنند به نوعی این هنرمندان سعی دارند تا جزئیات محصولات را بیشتر کنند تا از ساده بودن تصاویر کم کنند تا تصویر و محصول جذاب تر و بهتر به نمایش در بیاید .نمونه هایی که می شود به آنها اشاره کرد مواد غذایی و جواهرات است عکاس سعی می کند با استفاده از تمام امکانات و اجزائی که در اختیار دارد دور محصول را دیزاین کند تا محصول جذابتر و زیباتر جلوه کند.

عکاسی تبلیغاتی چیست و چرا هر کسب و کاری به آن احتیاج دارد؟

عکاسی صنعتی چیست؟

در سفارش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی محصولات مشخص هستند و ما بر اساس محصولاتی که به ما ارائه می شود عکاسی را انجام می دهیم .یکی از عوامل مهم در تصویر که بسیار در حرفه ای شدن آن به عکاس کمک می کند نوردهی و یا نورپردازی اصولی است عامل دوم کادربندی مناسب بر اساس محصولات است که این دو عامل بسیارعوامل موثری در تعیین یک تصویر زیبا از محصول هستند.

این نوع از تصویر دارای یک هدف خاص است و آن  انتقال مفهوم تصاویر محصول و تصویر خط تولید و…با کیفیت بالاتر و جلوه زیباتر به بیننده است.میدان عمل عکاسی صنعتی بسیار گسترده و وسیع است زیرا تنوع محصولات در کشور های مختلف بسیار زیاد است و محصولات و کالاهای زیادی را در بر می گیرد.

تصاویری که در این نوع به صورت ساده تر تهیه می شوند سعی دارند محصول را مورد هدف قرار دهند و بیننده مستقیم با محصول رو به رو شود.ولی بقیه که دارای جزئیات خاصی هستند فرد سعی دارد به آنها جلوه بیشتری دهد تا بیننده به نوعی جذب محصول شود.

تصاویر به عنوان یک عنصر اصلی و مهم در شاخه گرافیک هستند.به نوعی تصاویر های صنعتی که به صورت حرفه ای از محصولات توسط هنرمندان تهیه می شوند می توانند در طراحی گرافیک آن محصول نیز نقش داشته باشند,یعنی طراح با استفاده از آن تصاویر دیزاین حرفه ای تر و بهتری در قسمت های مختلف انجام می دهد

عکاسی تبلیغاتی

در سفارش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نوع, محصولات یک کالا و محصول مورد نظر از تولید کننده به مدیر اجرائی ارائه می شود و مدیر خلاقیت پروژه سعی می کند آن محصول را با استفاده بهترین نور پردازی و چارچوب بندی با بهترین کیفیت به تولید کننده ارائه دهد

نمایش بیشتر

2.خط تولید:همانطور که از اسمش پیداس تهیه تصویر از خط تولید و خط مونتاژ یک کارخانه و محصول خاص است که از بخش تولید شروع می شود و به بخش مونتاژ و بسته بندی ختم می شود

3.جواهرات:در این نوع از دوربین ها و لنز های خاصی همچون لنز ماکرو استفاده می شود تا جزئیات ریز محصول به خوبی به نمایش گذاشته شود.

4.رستوران:در عین حال که ساده است پیچیده نیز هست یعنی باید با استفاده از نکات و تکنیک های خاصی محیط رستوران را همراه با غذاهای آن با بهترین کیفیت به نمایش بگذاریم.

5.مواد غذایی: عکاس باید محصولات را طوری جلوه دهد که بیننده را سر ذوق آورد و بیننده را جذب محصول کند

6. ساختمان:همانطور که از اسمش پیداس تصویربردرای از ساختمان و جایی مشخص است و پرتره گر از نمایی خاص از ساختمان و جزئیات درون آن تصویر تهیه می کند.

7.کارخانه:معمولا بسیار دشوارتر هستند.زیرا کارخانه ها دارای محیط های بسیار بزرگ و خط تولید های بسیار زیادی هستند که تصویربردار باید از تمام قسمت های کارخانه پرتره تهیه کند.

عکاسی

عکاسی تبلیغاتی شاخه بسیار جذابی از عکاسی به شمار می آید.و همانطور که از اسمش پیداس هدف آن تبلیغات است .این نوع در قسمت های مختلفی مانند بروشورهای تبلیغاتی, کاتالوگ ها,سایت ها و…مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از نکات مهم در تحئیل سفارش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی داشتن ایده و خلاقیت است .یعنی وقتی محصولی از تولید کننده به عکاس ارائه می شود او باید با بهترین تکنیک آن تصویر را عکاسی کند تا بتواند بیننده را جذب و فروش محصول را بالا ببرد. عکاسی تبلیغاتی فقط معرفی یک محصول و کالا نیست بلکه سعی می کند کاری کند بیننده را جذب کالا و محصول کند . عکاسی تبیلغاتی در واقع بالا بردن فروش یک محصول و معرفی آن به مردم با کیفیت بالا است .کاتالوگ ها و بروشورهایی که توسط کارفرما به مشتریان ارائه می شود باید دارای جذابیت خاصی باشند که یکی از معیار های مهم داشتن یک بروشور و کاتالوگ خوب داشتن عکس های حرفه ای و جذاب است.کاتالوگ هایی که دارای عکس های تبلیغاتی گوناگونی هستند در جذب مشتریان بسیار موثر هستند.تولید کننده با استفاده از کاتالوگ می تواند تمام محصولات خود را با جزئیات به مشتری ارائه دهد و مشتری نیز می تواند با دقت و جزئیات بیشتری محصولات را مشاهده نماید.

عکاسی محصولات

امروزه در این نوع عکاسی از مدلسازی نیز استفاده می شود.در مدلسازی محصولات طراح مدلساز مشابه آن محصول را با کیفیت بالا به صورت سه بعدی طراحی می کند و حتی کارفرما میتواند آن محصول را به صورت 360درجه نیز به مشتریان خود ارائه دهد تا مشتریان از زاویه های مختلف آن محصول را مشاهده نمایند

نمایش بیشتر

در سفارش عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با تلفیق هم یک عکس حرفه ای و زیبا را از یک محصول ارائه می دهند که بیننده از طریق مشاهده آن می تواند انتخاب بهتری داشته باشد.

یل این امر این است که عکاسی بسیار پیچیده است. این جنبه ها و انواع زیادی دارد. از جنبه های فنی در زمینه عکاسی و همچنین جنبه های خلاقانه وجود دارد. نحوه استفاده از عکاسی حتی متفاوت است ، غالباً از یک شخص به فرد دیگر.

علاوه بر این ، تنوع نامحدودی در کیفیت عکس ها وجود دارد. در همین رابطه ، تلاش برای توضیح تفاوت بین یک عکس فوری معمولی و یک اثر هنری کار بسیار سختی است. می توانید با دیدن دو عکس بگویید که کدام یک است ، اما انتقال چگونگی رسیدن از آماتور بودن به یک حرفه ای کار ساده ای نیست.



:: برچسب‌ها: عکاسی , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی , عکاس , عکاس صنعتی , عکاس تبلیغاتی , عکاسی صنعتی تبلیغاتی , عکاسی محصولات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
میوه خشک استوایی
چهار شنبه 8 بهمن 1399 ساعت | بازدید : 2047 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

امروزه میوه خشک استوایی به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده است که می توانید بصورت اینترنتی نیز خریداری کنید. از طریق خرید آنلاین می توانید دسترسی آسان تری به انواع میوه خشک داشته باشید. میوه خشک مرغوب استوایی خوشبختانه در کشورمان ایران طرفداران زیادی به خاطر اطمینان بالا دارد و دارای قیمت های متفاوتی از سمت اکثر فروشندگان اینترنتی دارد.

میوه خشک در ایران به شکل چیپس میوه و در کمترین حالت به شکل حبه است. در حالی که مشابه خارجی این میوه خشک ها بیشتر به صورت حبه ای به فروش می رسد. هرچند که این موضوع فرقی در مصرف بوجود نمی آورد و در کنار نوشیدنی های گرم از جمله چای یا حتی انواع دمنوش های گیاهی بسیار دلپذیر است.

میوه خشک استوایی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

  • میوه خشک استوایی علاوه بر ماندگاری بالا در طی مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نه تنها قیمت مقرون به صرفه ای دارد بلکه می تواند در قالب صادرات، سودآوری بسیار خوبی هم داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی های بارز این میوه های خشک فاسد نشدن آنهاست و دارای کیفیت عالی و رنگ های متنوع هستند.
  • برای سلامتی بدن انسان فواید بسیار زیادی هم دارد.

میوه خشک استوایی شامل چه میوه هایی است؟

تنوع بالا در خرید میوه خشک استوایی باعث شده تا افراد برای پذیرایی و مهمانی های مختلف از تنقلات سالم بیشتر استفاده کنند. این میوه های خشک هم جلوه ای زیبا و شیک به میز پذیرایی شما می دهند و هم بعنوان میان وعده ای سالم به جای چیپس و پفک و غیره قابل استفاده هستند. این موضوع بخصوص برای افرادی که به سلامتی خود بیشتر اهمیت می دهند پررنگ تر است.

میوه های خشک نارگیل، انبه، پاپایا، پوملو، آناناس، طالبی، کرنبری، آلوئه ورا، زنجبیل، بلوبری و کیوی چند نمونه از انواع میوه خشک استوایی موژان هستند. شما می توانید این میوه خشک ها را به صورت اسلایس و یا حبه ای از شرکت موژان خریداری کنید. توصیه می کنیم با خرید چند میوه خشک، احساس همزمان طعم های ترش و شیرین را امتحان کرده و لذت ببرید.

قیمت خرید میوه خشک به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بر حسب شرایط گوناگون برای خرید میوه خشک تعیین می گردد. مثلا مقدار و حجم محصول مورد نظر و سایتی که میوه خشک از آن تهیه می شود بسیارمهم است. همچنین مدت آماده سازی مخلوط چند میوه خشک استوایی هم دارای اهمیت است و باید خریدار این نکته را در نظر داشته باشد. ولی نباید کیفیت محصول بعنوان مولفه ای اساسی فراموش شود.

میوه خشک نارگیل موژان

خشک کردن میوه در روش صنعتی برای تولید کنندگان همواره سودمندتر است. زیرا در روش صنعتی به خاطر پایین آمدن هزینه های اضافه، بهره بیشتری از زمان برده و در نهایت محصول بدست آمده دارای کیفیت و مقدار بیشتری خواهد بود. البته از این نکته غافل نمانیم که سلامت و بهداشت میوه و همینطور خواص آن در این روش کاملا حفظ خواهد شد. به همین دلیل است که در عصر حاضر، کمتر تولید کننده ای حاضر به استفاده از روش های سنتی در فرآیند تولید میوه خشک است.

مزایای خرید میوه خشکهای متنوع از موژان

خوشبختانه چند سالی است که فروش انواع میوه خشک استوایی را در فضای مجازی و اینترنت شاهد هستیم. یکی از نکات مثبت اینگونه دادوستدها برخورداری از خرید محصول مورد نظر بصورت مستقیم از تولید کننده است. همچنین، شما می توانید با مطالعه مقالات درج شده در سایت موژان نسبت به ویژگی میوه خشک مورد نظر اطلاعات بیشتری بدست آورید. در این روش (خرید اینترنتی) دیگر نیازی به حضور واسطه گرها برای رسیدن کالا به خریدار نیست. برای استمرار و قوت گرفتن این روش ها و برای رونق فروش و حمایت از تولیدات شرکت ها، حضور شما عزیزان بسیارموثر خواهد بود.

میوه خشک انبه موژان

افزایش چنین خریدهایی از طریق اینترنت، به خاطر اینکه کالا بصورت مستقیم از تولید به مصرف می رسد، تازه تر بوده و از مرغوبیت بسیاربالایی برخوردار است. چون هریک از این میوه خشک های استوایی از رنگ های زیبایی برخوردارند، می توانید برای زیبایی بیشتر از هر کدام مقدار کمی در ظرف ریخته و زیبایی بشقاب پذیرایی تان را دوچندان کنید. در این حالت شما ظرفی مملو از خواص فوق العاده ای از انواع میوه خشکهای رنگارنگ خواهید داشت. توصیه می کنیم با مصرف میوه خشک استوایی، از طعم بی نظیر آن نیز لذت ببرید.

 

تلفن تماس جهت تمامی سفارشات ( خرید عمده میوه خشک و سفارش تکی ) : ۰۹۱۲۵۱۳۶۵۵۹ آقای مقدم

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
محاسبه شاخص توده بدن
یک شنبه 28 دی 1399 ساعت | بازدید : 2031 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

فرمول محاسبه BMI یا همان اندازه‌گیری شاخص توده بدنی به صورت مستقیم چربی‌های بدن را اندازه گیری نمی‌کند و نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد. بنابراین ابزار مناسبی برای ورزشکاران حرفه‌ای نیست چرا که بیشتر وزن آنها از عضله است.



ورزشکاران حرفه‌ای بهتر است برای تشخیص میزان چربی‌های موجود در بدنشان از بادی آنالیز استفاده کنند. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که محاسبه بی ام آی از دسته‌های استاندارد وضعیت وزن محسوب می‌شود که می‌تواند به پزشکان در تشخیص درجه چاقی کمک کند.


مطالعه بیشتر در مورد وارکوزیل


bmi چیست؟


BMI مخفف (Body Mass Index) است و به معنای شاخص توده بدنی است که ۱۸۰ سال پیش توسط آدولف کوتله (Adolphe Quetelet) محقق بلژیکی بیان شد.


شاخص توده بدنی در واقع، یک معیار غربالگری است که به کمک آن می‌توان میزان اضافه وزن یا کاهش وزن یا محدوده وزنی ایده‌آل را مشخص کرد.


محاسبه BMI دقیق به صورت مستقیم چربی بدن را اندازه گیری نمی‌کند و برای بزرگسالان سن، جنسیت، نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد.


با این حال از دسته های استاندارد وضعیت وزن استفاده می‌کند که می‌تواند به پزشکان کمک کند شرایط  وزنی مردم را دنبال کنند و مشکل بالقوه را درافراد شناسایی کنند.


حمل کردن وزن اضافی می‌تواند منجر به مشکلات بسیاری از جمله دیابت نوع ۲، فشار خون بالا و مشکلات قلبی و عروقی شود.


وزن بسیار پایین نیز می‌تواند خطر مشکلاتی مانند سوء‌تغذیه، پوکی استخوان و کم‌خونی را افزایش دهد.


BMI به صورت مستقیم چربی بدن را اندازه‌گیری نمی‌کند و برای شاخص توده بدنی بزرگسالان سن، جنسیت، نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد.


با این حال در آن از دسته‌های استاندارد وضعیت وزن استفاده می‌شود که پزشکان با کمک آن می‌توانند شرایط وزنی افراد را دنبال و مشکل بالقوه آنها را شناسایی کنند.


محاسبه BMI در زنان و مردان


برای اندازه BMI در بزرگسالان باید از وزن و قد افراد مطلع باشیم. فرمول BMI با استفاده از واحدهای متریک به این شکل است BMI=kg/m2  یعنی برای محاسبه BMI یک فرد بالغ باید وزن به کیلوگرم را بر توان دوم قد به متر تقسیم کنیم.


بنابراین اندازه گیری دور شکم می تواند به عنوان مکملی برای اندازه گیری شاخص توده بدنی در نظر گرفته شود و و در کنار دقت اندازه گیری bmi معیار بهتری از سلامتی را ارائه دهد.


محاسبه bmi در زنان و مردان


بر اساس مطالعات مراکز بهداشتی و درمانی، اندازه مرز خطر برای دور شکم به صورت زیر می باشد:


  • برای مردان بالغ: ۱۰۱ سانتی متر (۴۰ اینچ)
  • برای زنان غیر باردار: ۸۹ سانتی متر (۳۵ اینچ)


محاسبه BMI در کودکان و نوجوانان در بزرگسالان


مقدار BMI به سن و همچنین جنسیت مرتبط نیست


با این حال اندازه گیری BMI در کودکان و نوجوانان کمی متفاوت است. دخترها و پسرها با سرعت متفاوتی رشد می‌کنند و میزان چربی بدنی‌شان در سنین مختلف متفاوت است.


به همین دلیل برای اندازه‌گیری BMI در طول کودکی و نوجوانی سن و جنسیت نیز فاکتور مهمی به حساب می‌آید. پزشکان و دیگر متخصصان سلامت، کودکان را با محدوده‌های وزنی سلامت، دسته بندی نمی‌کنند؛ چون: با گذشت هر ماه، بدن نوجوانان و کودکان تغییر زیادی می‌کند.


بدن دختران و پسران با سرعت‌های متفاوتی رشد می‌کند. با قد کشیدن کودک این شاخص‌ها نیز تغییر می‌کنند. پزشکان BMI  کودکان و نوجوانان را مانند BMI بزرگسالان با اندازه ‌گیری قد و وزن محاسبه می‌کنند.


برای محاسبه bmi کودکان سپس BMI بدست آمده را به همراه سن شخص روی جدول BMI جنسیت خاص قرار می‌دهند. نتیجه این کار نشان می‌دهد کودک یا نوجوان وزن سالمی دارد یا خیر.


چه کسانی می توانند از BMI و صدک BMI استفاده کنند؟


محاسبه ی BMI بهترین راه ارزیابی وزن سلامت در بزرگسالان است. صدک BMI بهترین روش ارزیابی وزن مناسب در کودکان ۲ سال به بالا است. بعضی افراد بزرگ‌سال که بدنی عضلانی دارند ممکن است BMI بالاتر از حد سلامت داشته باشند،


در حالی که چربی بسیاری کمی دارند مانند بدن‌سازان و ورزش‌کاران. شاخص BMI این ورزش‌کار را چاق نشان می‌دهد در حالی که چنین نیست، پس اندازه‌گیری بی ام ای برای همه کارایی ندارد.


بهترین راه برای کاهش BMI


تاکنون حتما متوجه شده‌اید که BMI بالا تا چه حد می‌تواند برای بدن مشکل ساز باشد و چه بیماری‌هایی را به دنبال دارد. اما آیا روش‌هایی برای کاهش BMI وجود دارد؟ بله. با انجام روش‌های زیر می‌توانید میزان BMI خود را پایین بیاورید.


۱– برنامه غذایی


یک برنامه غذایی کاهش وزن سالم سرشار از مواد مغذی از جمله میوه‌ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل‌ها، دانه‌ها، پروتئین‌های بدون چربی و چربی‌های سالم است. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای کاهش وزن انجام دهید،


کم کردن مقدار قند در برنامه غذایی است. دنبال کردن یک برنامه غذایی سالم، مزایای فراوانی برای سلامتی به همراه دارد از جمله کاهش خطر بیماری‌های قلبی-عروقی و کاهش التهاب در بدن.


یک برنامه غذایی سالم، بیشتر تمرکزش روی مصرف میوه‌ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل‌ها، روغن زیتون و ماهی‌های چرب است.


در چنین برنامه‌هایی مقدار مصرف گوشت قرمز و شیرینی‌ها کم می‌شود. این غذا‌ها سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند فرد را برای مدت زمان طولانی‌تری سیر نگه دارد و برای بدن، مواد مغذی سالمی را فراهم کند.


محاسبه bmi دکتر عنبرا - کاهش بی ام آی


بهترین روش برای مطمئن شدن از وضعیت سلامتی مراجعه و مشاوره با پزشک است، ما در اینجا با توجه به پیشنهادات ارائه شده توسط دکتر عنبرا متخصص لاغری و عمل اسلیو در تهران نکاتی را برای بهبود bmi بدن بررسی می کنیم: محاسبه bmi دکتر کرمانی


  • انتخاب هوشمندانه غذاها
  • برنامه ورزشی منظم
  • خواب کافی
  • کنترل استرس و اضطراب
  • مصرف غذاهای خانگی


۳. شاخص توده بدنی بالا ۳۰ داشته باشد به معنی چاق بودن است


پاسخ در حالت کلی خیر!


با اینکه این شاخص توده بدن یکی از بهترین روش‌ها برای مشخص کردن محدوده وزنی یا چاقی و لاغری در افراد است، اما نتایج آن برای همه یکسان نیست.


اندازه BMI بیشتر برای افراد معمولی جامعه درست است. برای مثال افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش نمی‌کنند اوضاعشان کمی فرق می‌کند. این افراد معمولا بافت ماهیچه‌ای زیاد و بافت چربی بسیار کمی دارند.


اغلب آن‌ها به واسطه توده عضلانی وزن زیادی دارند و شاخص توده آن‌ها ممکن است بالای ۲۵ و ۳۰ باشد، اما آیا آن ها واقعا چاق هستند؟


خیر! دلیل بالا بودن شاخص تنها عضلات آن‌ها است. زیرا عضله چگالی و وزن بیشتری نسبت به چربی دارد. ورزشکاران حرفه‌ای و عضلانی تنها وزنشان زیاد است. اما چاق نیستند و وضعیت سلامتی خوبی دارند.


افراد چاق چگونه باید شاخص بی ام آی خود را کاهش دهند؟


هرچقدر این شاخص بیشتر شود خطر افزایش عوارض و خطرات ناشی از چاقی نیز بیشتر  می‌شود. کار تا جایی پیش می‌رود که حتی ممکن است درصد مرگ و میر در این افراد نیز بالا برود.


مشاوره در مورد عوارض چاقی و بالا بودن bmi و روشهای کم کردن وزن سریع


مشاوره لاغری سریع و عوراض چاقی


بنابراین کسانی که شاخص توده بدنی بالا دارند، حتما باید با راهکارهایی وزن خود را کاهش داده و به محدوده وزنی سالم برگردند. افرادی که تنها اضافه وزن دارند می‌توانند با راهکارهای زیر وزن کم کنند.


و افرادی که BMI بالای 30 دارند یا به اصطلاح چاق هستند حتما باید علاوه بر روش های زیر نیم نگاهی هم به عمل جراحی لاغری یا عمل بای پس معده داشته باشند که در انتهای مقاله به آن پرداخته شده است.


۱. داشتن BMI پایین نشانه سلامتی است !؟


اینکه داشتن اضافه وزن با مواردی مانند فشار خون بالا، قند خون بالا و افزایش کلسترول در ارتباط است منطقی و قابل قبول است. اما آیا داشتن BMI کم به معنی بهبود این علائم است؟


پاسخ این سوال در حالت کلی “خیر” است!


در یک بررسی از چندین مطالعه که BMI را بررسی کردند ، محققان با انجام تحقیقی بر روی ۴۰ هزار نفر از بزرگسالان پی بردند که ارتباطی خاصی بین BMI بالا و مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا و قند خون بالا وجود ندارد.


حقایقی درباره محاسبه BMI که حتما باید بدانید


درباره BMI اغلب اغراق می‌شود و حتی ممکن است برخی افراد آن را معیار سالم یا ناسالم بودن انسان بدانند. اما واقعیت این است این شاخص سوای آنکه، واقعا 100 درصد دقیق نیست، بلکه هیچ پارامتر مرتبط با سطح سلامتی را هم نمی‌سنجد. 4 دلیل زیر به خوبی نشان می‌دهد که این شاخص معیار خوبی برای بررسی سطح سلامت افراد نیست.


BMI هیچ تفاوتی بین استخوان، چربی و عضله قائل نیست


بر اساس نتایج به دست آمده از اندازه گیری شاخص توده بدنی ورزشکاران ، افرادی که ورزشکار هستند و توده عضلانی زیاد دارند و همچنین افردی که بافت اسکلتی مستحکم و بزرگی دارند، اضافه وزن و حتی چاقی دارند. این در حالی است که ورزشکاران و افراد با استخوان‌های درشت معمولا بافت چربی کمی دارند و بالا بودن شاخص توده بدنی در آن ها به معنی چاق بودنشان نیست.


بلکه فقط نشان می‌دهد که وزنشان بالا است. علاوه بر این، این شاخص نمی‌تواند تشخیص دهد که چربی چگونه در بدن توضع شده و میزان آن دقیقا چقدر است.


BMI هیچ توجهی به وضعیت ژنتیک افراد نمی‌کند


این شاخص در ابتدا توسط سفیدپوستان اروپایی ابداع شده است، بنابراین اختلاف ژنتیکی شکل بدن را در نژادهای مختلف در نظر نمی‌گیرد.


BMI هیچکدام از پارامترهای سنجش سطح سلامتی را در نظر نمی‌گیرد


محاسبه BMI مواردی مانند فشار خون، کلسترول، تری گلیسیرید، قند خون و مارکرهای دیگری (که روش دقیق‌تری برای اندازه گیری سلامت است) را اندازه گیری نمی‌کند.


روش عمل اسلیو معده می تواند بسیار کارآمد باشد


BMI عادات کلی سلامت و سطح فعالیت شما را اندازه گیری نمی‌کند


سلامت ما به سادگی تنها یک عدد نیست و به اعداد و ارقام شاخص توده بدنی بستگی ندارد. به عنوان مثال، فردی با محاسبه ی BMI برابر با 30 دارای عادات و فعالیت های سلامتی خوبی است، ممکن است بسیار سالم‌تر از فردی با BMI 22 باشد که در حال نوشیدن الکل و سیگار کشیدن هستند و یا استرس زیادی در زندگی خود دارد و عادت های خوب مراقبتی ندارد.


ویدیو محاسبه bmi


 

 


:: برچسب‌ها: محاسبه شاخص توده بدن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعمیرات یخچال
پنج شنبه 4 دی 1399 ساعت | بازدید : 1540 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تعمیر یخچال و فریزر کاری آسان (یا ارزان) نیست. مردم معمولاً روزها ، هفته ها یا حتی ماه ها صرف پس انداز می کنند. تا بتوانند یک یخچال خوب بخرند. با توجه به اینکه طول عمر متوسط ​​یخچال حدود 10 تا 20 سال است. دیگر نیازی به نگرانی درباره تعویض یا تعمیر یخچال نیست. با این حال ، در برخی از مواقع باید با این واقعیت کنار بیایید که یخچال شما برای همیشه عمر نمیکند. در حالی که یخچال ها معمولاً به نگهداری زیادی احتیاج ندارند و از ماندگاری بالاتری نسبت به سایر لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی و… برخوردار هستند. اما در برابر ساییدگی و شکستگی آسیب پذیر هستند. مشکل ممکن است از یک چیز ساده مانند یخ ساز یا فیلتر آب خراب باشد. یا مسائل جدی تر مانند گرم شدن بیش از حد باشد. از آنجا که شدت مشکلات متفاوت است. تصمیم درباره تعمیر یخچال یا تعویض کامل آن کمی دشوار است. یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سردکننده به همراه یک عایق حرارتی و سازوکاری برای انتقال گرما از داخل این محفظه به بیرون تشکیل می‌شود.

تعمیر یخچال تخصصی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0