عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 26
:: بازدید ماه : 737
:: بازدید سال : 36504
:: بازدید کلی : 222086

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود نرم افزار

کاغذ دیواری پشت ال سی دی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت | بازدید : 4540 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )



تلویزیون در دکوراسیون خانه ایرانیان نقش موثر و اساسی را در کنار هم جمع شدن خانواده ها در محیط داخلی خانه دارد.
تلویزیون معمولا در قسمتی از خانه و فضای پذیرایی که بهترین دید را دارد و به نوعی کانون توجه است قرار می گیرد تا زاویه دید خوبی را برای تماشای بیشترین افراد خانه داشته باشد. طبیعتا دکوراسیون تلویزیون به عنوان یک نقطه کانونی که افراد خانه به دور آن می نشینید و همیشه مورد توجه قرار می گیرد، بسیار مهم و ویژه است. فضای پشت تلویزیون تاثیر بالایی در طراحی داخلی و چیدمان فضای اتاق نشیمن و پذیرایی دارد. حال که فهمیدیدم تلویزیون و نمای پشت سر آن چه تاثیر مهمی در خانه دارد، نیاز است تا ایده هایی اندیشیده شود تا دکوراسیون این بخش از خانه به بهترین شکل ممکن درآید. یکی از ایده های جذاب، استفاده از کاغذ دیواری پشت ال سی دی می باشد.

ویژگی های کاغذ دیواری پشت ال سی دی

انتخاب کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون از بین صد ها طرح مختلف کار سختی است. به این دلیل که تغییرات جزئی در دکوراسیون فضای داخلی اتاق پذیرایی می تواند تاثیر زیادی را بر روی فضای پذیرایی خانه شما بگذارد. شما می توانید با کمک کاغذ دیواری پشت ال سی دی جلوه فوق العاده ای را برای دیوار پشت تلویزیون خود به وجود آورید. لازم به ذکر است دیواری که بر روی آن ال سی دی نصب شده است یکی از بهترین دیوار ها برای نصب کاغذ دیواری پشت ال سی دی است و شما می توانید بر روی دیوار پشت تلویزیون از انواع کاغذ دیواری های برجسته، ساده، تصویری و سه بعدی با کیفیت های مختلف استفاده کنید.

تلویزیون یکی از عناصر کلیدی در هر دکوراسیونی است که توجه همه افراد را به سوی خود جلب می کند؛ پس شما می توانید با انجام تغییراتی بر روی دیوار پشت تلویزیون چهره ای نو را به دکوراسیون منزل خود ببخشید. توجه داشته باشید که طرح های کاغذ دیواری پشت ال سی دی را بهتر است ساده انتخاب کنید. رنگ های تیره تر، انتخاب بهتری نسبت به رنگ های روشن می باشد و اگر می خواهید از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید، سعی کنید از طرح های ساده و الگوهای هندسی استفاده نمایید. شما هم چنین می توانید رنگ کاغذ دیواری خانه تان را متضاد با رنگ اصلی دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. همانطور که گفتیم، رنگ های تیره رنگ های مناسبی هستند که افراد برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون استفاده می کنند و اگر شما تمایل دارید تا در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی خود قسمتی متفاوت و ویژه را به وجود بیاورید، می توانید از کاغذ دیواری پشت ال سی دی استفاده نمایید.

استفاده از کاغذ دیواری پشت ال سی دی

کاغذ دیواری پشت ال سی دی می تواند به خوبی فضای بی روح و ساده ی پشت تلویزیون را با طرح ها و نقش های زیبای خود تغییر داده و آن را به یک دیوار تزئین شده و زیبا تبدیل نماید. یکی از بهترین طرح های کاغذ دیواری پشت ال سی دی، کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. این کاغذ دیواری ها با طرح های جذاب و بی نظیری که دارند، تزیین زیبا و متفاوتی را در پشت تلویزیون خانه شما ایجاد کرده و حس و حال تازه ای به آن می بخشند. شما هم چنین می توانید در هنگام تماشای تلویزیون از طرح بی نظیر کاغذ دیواری پشت ال سی دی نهایت لذت را ببرید. این کاغذ دیواری می تواند برجسته یا سه بعدی باشد. کاغذ دیواری های تصویری هم گزینه خوبی برای این کاغذ دیواری پشت ال سی دی می باشند. تصاویر منظره طبیعی، چهره پرتره افراد و همچنین تصاویر الگو دار، بهترین انتخاب برای تصویر کاغذ دیواری پشت ال سی دی می باشد. کاغذ دیواری یا پوستر دیواری هایی که برای پشت تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند میتوانند از انواع مختلف کاغذ دیواری باشد.این به آن معناست که گاهی یک پوستر ساده اما زیبا و شیک می تواند دیوار پشت تلویزیون شما را تزئین کند. همچنین پوسترهای سه بعدی را نیز می توان در فضای پشت تلویزیون بکار برد. این پوسترها جلوه و نمای خاصی را به محیط پذیرایی خانه شما می دهد. شما می توانید طرح های گوناگون کاغذ دیواری پشت ال سی دی را در بازار و سایت های اینترنتی مشاهده کنید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
طرح تشویقی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت | بازدید : 5009 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )


کلیه متقاضیان این طرح می توانند بعد از انتخاب محصولات دیاکو، نیمی از مبلغ کل فاکتور رو در تاریخ دلخواه خود در سال آینده پرداخت کنند. همچنین در صورتی که متقاضی خواستار پرداخت نقدی باشد می تواند از  تخفیف خرید نقدی محصولات تخفیف دار دیاکو استفاده کند.

این طرح تنها شامل محصولات برند دیاکو می شود و شما می توانید یکی از دو حالت زیر را انتخاب کنید:

1- پرداخت 50% مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و پرداخت 50% طی یک فقره چک به تاریخ دلخواه شما در سال آینده

2- پرداخت کل مبلغ خرید محصولات برند دیاکو بصورت نقدی و برخورداری از تخفیفات روزانه و جشنواره ها

برای استفاده از این طرح می توانید کلیه محصولات برند دیاکو (پوستر کاغذ دیواری) را از سایت انتخاب کنید و سفارش خود را نهایی سازید و سپس در مرحله پرداخت گزینه پرداخت ویژه را انتخاب کنید. کارشناسان بعد از بررسی، با شما تماس خواهند گرفت و در خصوص نحوه تکمیل سفارش، راهنمایی خواهند کرد.

همچنین شما می توانید با مراجعه حضوری به محل دفتر شرکت, علاوه بر مشاهده کامل محصولات، از مشاوره و راهنمایی کارشناسان فروش و مالی در خصوص استفاده از طرح چک نامحدود نیز مطلع شوید.

 53884-021 با ما تماس بگیرید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موزه علم و فناوری
سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت | بازدید : 5454 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

رساله موزه علم و فناوری در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله طراحی موزه علم و فناوری را در ادامه مشاهده کنید.

رساله طراحی موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه علم و فناوری یکی از موضوعاتی است که با توجه به ماهیت موضوع باید هماهنگی متناسبی با رشد علم و فن آوری در تمامی مسائل به خصوص رشد علم و فن آوری در زمینه معماری داشته باشد و این نیازمند بررسی و هماهنگی همه جانبه معیارها و پارامترها برای یافتن فرمی مناسب این موضوع باشد. روند بکارگیری کامپیوتر در معماری گرچه دارای سابقه طولانی نیست، اما اکنون شتابی فزاینده یافته است. آنچه تاکنون در زمینه استفاده از کامپیوتر در معماری تجربه شده، تنها بخش محدودی از ظرفیت های این همکاری را شامل گشته است.

رساله موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه صلح در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله موزه صلح را در ادامه مشاهده کنید.

رساله معماری موزه صلح

موضوع طراحی و ساخت رساله طراحی موزه صلح ایده نسبتا نوینی در جهان به شمار می آیند. در حالی که در طول چند قرن اخیر از طریق یادمان ها، ادبیات، هنر و موزه های جنگ به طرز باشکوهی به مقوله «جنگ» پرداخته شده است. در مقابل این روایت های تقریبا یک طرفه این ایده مطرح شد که جزئیات جنگ ، سبعیت هزینه های انسانی گزاف مربوط به جنگ و تمامیت جنگ که چیزی فراتر از شکوه و شجاعت است در فضای سازمان یافته یک موزه به طور کامل ثبت شود. انگیزه چنین تلاشی این اعتقاد است که «آگاه کردن مردم از واقعیت جنگ مانند آموزش دادن صلح به آنهاست.»وهمچنین آگاه کردن مردم ازاینکه جنگ به هیچ قوم وقبیله ای توجه نمیکند وهمه آنها آواره میکند وبا ایجاد فضایی برای کنارهم آوردن این اقوام که به آنها شناسانده شود که همه آنها از یک ملت هستن ازشدت جنگ های قومی کاسته میشود.

رساله طراحی موزه صلح

رساله طراحی هایپر مارکت – مگامال که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 290 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله هایپر مارکت را می‌توان یکی دیگر از موضوعات عدیده‌ای به شمار آورد که در بین سایر انواع موزه‌ها،‌ توسط دانشجویان معماری،‌ به عنوان رساله کارشناسی معماری انتخاب می‌شود. با آنکه نگارش یکرساله طراحی هایپر مارکت نیز در بسیاری از مباحث از رساله موزه تبعیت می‌کند، تدوین یک پروپوزال طراحی هایپر مارکت به سبب گستردگی موضوع خود،‌ نیازمند صرف زمان بیشتری به منظور گردآوری مطالعات است. همین امر موجب می‌شود که بسیاری از دانشجویانی که رساله معماری هایپر مارکت را به عنوان رساله کارشناسی معماری خود برگزیده‌اند،‌ استفاده از یک رساله هایپر مارکت تدوین شده توسط سایر دانشجویان معماری را روش موثرتری جهت نگارش یک پروپوزال طراحی معماری هایپر مارکت بدانند.

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله معماری دانشگاه ( 190 صفحه )

رساله معماری دانشگاه که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 190 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

دانلود رساله معماری دانشگاه را میتوان یکی از موضوعات مربوط به رساله معماری دانست که اساتید محترم برای تهیه بر عهده دانشجویان معماری قرار می دهند به همین دلیل آنها برای طراحی رساله معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعاتی در این باره میپردازند به این خاطر ما نیز در این بخش از فروشگاه معماری سایه 66 به عرضه پایان نامه معماری دانشگاه در قالب 190 صفحه word پرداخته ایم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

رساله معماری دانشگاه را میتوان همواره یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تحقیقات و پروژه معماری مربوط به رساله مجتمع آموزشی و رساله دانشگاه دانست که دانشجویان و معماران عزیز در پایان نامه معماری مقطع کارشناسی برای کسب نمرات و نتایج بهتر دست به تهیه و عرضه چنین تحقیقاتی به کلاس های درس میپردازند به همین دلیل آنها برای طراحی و تهیه رساله طراحی معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعات جامعی درباره ویژگی ها و کاربرد های چنین مکانی میپردازند تا به بهترین رساله ممکن دست پیدا کنند البته ما نیز در این پایان نامه معماری دانشگاه به خوبی توانسته ایم تمامی اطلاعات معماری چنین رساله دانشگاه را برای کمک به دانشجویان بگنجانیم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

 

http://parsicd.ir/post/38
http://vbproject.ir/post/35
http://story-mag.ir/post/27
http://hicab.ir/post/30
http://estedrika.ir/post/33
http://pishtaztarash.ir/post/31
http://ishoone.ir/post/30
http://50005.ir/post/31
http://kurdmaskan.ir/post/28
http://mokhatabkhas.ir/post/12
http://niazdownload.ir/post/37


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
پنج شنبه 21 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 4587 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
 
 
 
 
 
 
 
برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و  P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها،  بهترین زمان معامله در روز،  قدرت خریدار و قدرت فروشنده،  آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست،  پیوت چیست، حد سود و زیان،  نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD،  سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.
 
آموزش بورس با آگاه
 
 
 
 
 
 
 
سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
طراحی وب سایت شرکتی
دو شنبه 18 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 4708 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

نکات مهم سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت فروشگاه اینترنتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود:

در این مقاله تصمیم دارم درباره آشنایی با ساختار جدید جستجوی گوگل و نکات مهم در سئو وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود صحبت کنم.

  •  گوگل آنقدر توسعه پیدا کرده که استفاده از اینترنت بدون گوگل غیر ممکن شده است. بیشتر افرادی که با اینترنت کار می کنند صفحه گوگل را به عنوان صفحه خانگی خود تنظیم می کنند و معمولا اولین صفحه ای که در اینترنت باز می کنند صفحه اول گوگل است. گوگل این محبوبیت روز افزون را از سیستم جستجوی اینترنتی خود که حتی یک روز هم برای توسعه آن بیکار نبوده است بدست آورده است.
  • گوگل در کنار سرویس جستجوی اینترنتی، صدها خدمات دیگر هم ارائه می دهد که سرویس Gmail، سایت خوان، گوگل پلاس، Google Earth و گوگل مپ از معروف ترین آنها هستند.  گوگل دنیای جستجو در اینترنت را به گونه ای متحول کرده است که بر اساس آمار، به طور متوسط ۷۰ درصد از ورودی های سایت های اینترنتی از طریق گوگل هستند.
  • وب مستر های ایرانی نیز همیشه توجه خاصی به گوگل داشته اند و همیشه سعی می کنند محتوا طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی وب سایت گردشگری و طراحی وب سایت رستوران و فست فود خود را طوری تنظیم کنند که توجه گوگل را جلب کرده تا شاید کاربران بیشتری را روانه سایت آنها کند. یکی از چیزهایی که همیشه مورد توجه بوده است، کلمات کلیدی یا همان Keyword ها هستند. 

شما به عنوان Webmaster یا مدیر طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود، حتما تاکنون دقت خاصی را برای انتخاب کلمات و عبارات کلیدی در تگ ها یا همان برچسب ها داشته اید تا بتوانید از این طریق کاربران و بازدیدکنندگان را از طریق موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) جذب مطالب خود کنید. با این وجود که گوگل طی سالهای اخیر الگوریتمهای جستجوی خود را آپدیت کرده و سیستم های مختلفی مثل Panda را به کار گرفته است، اما کماکان اهمیت انتخاب کلمات کلیدی پابرجا مانده است. اما به تازگی گوگل قصد آپدیت الگوریتم خود را دارد تا از جستجوی مفهومی بیشتر استفاده کند.

 

 

آشنایی با سیستم جستجوی مفهومی

این اصطلاح به معنای ادراک و معنی دار کردن بیشتر یک عبارت مورد جستجو است. تا امروز گوگل تنها سعی می کرد عبارت مورد جستجوی کاربر را در میان متون و کلیدواژه های طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود بیابد و آن را به کاربر نشان دهد.
اما به زودی گوگل سعی می کند تا به معنای حقیقی پشت کلمات پی ببرد تا متون و صفحات مرتبط تری را برای کاربر پیدا کند. فارغ از اینکه چه کلماتی در سایت مقصد به عنوان کلمات کلیدی وجود دارند، گوگل می خواهد مثل یک انسان عمل کند و هدف هر وبمستر را از مطالبی که در طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود خود درج کرده است کشف کند !

در طرح جستجوی مفهومی، یک ماشین آنالیز کننده، اطلاعات را تفسیر کرده و در اختیار گوگل قرار خواهد داد و تمامی عبارات جستجو شده کاربران را برای گوگل معنی خواهد کرد. این ماشین از صدها پردازنده موازی که توانایی میلیاردها عملیات محاسباتی را در کسری از ثانیه دارند تشکیل شده است. به این ترتیب گوگل ارتباط بین عبارات جستجو شده را بهتر درک خواهد کرد و شاید کلماتی مرتبط به آنها را نیز که توسط این عنصر در اختیارش قرار گرفته شده را نیز به صورت مخفی در هر صفحه یافت شده جستجو خواهد کرد. به این ترتیب، نتایج نشان داده شده به کاربر در واقع حاوی طراحی وب سایت شرکتی، وب سایت توریستی و گردشگری و وب سایت رستوران و فست فود هایی خواهد بود که کاربر واقعا به دنبال آنهاست. نه صفحاتی که به منظور جذب بازدید کننده محتوای غیر واقعی را در خود ثبت کرده اند.

وقتی کاربری در گوگل عبارتی را جستجو می کند می خواهد به جواب سوال یا سوالاتی در ذهن خود دست پیدا کند. پس نویسنده های سایت ها باید علاوه بر پرکردن کلمات کلیدی، به فکر جواب سوالاتی که کاربران در ذهن خود دارند نیز باشند.

به طور مثال وقتی کاربری عبارت پیاده روی را جستجو می کند ممکن است یک یا چند تا از سوالات زیر را در ذهن داشته باشد:

– آیا پیاده روی تاثیری در لاغر شدن دارد ؟

– بهترین زمان پیاده روی چه موقع است ؟

– بهترین مسیر پیاده روی در شهر من کجاست ؟

یا وقتی یک کاربر عبارت استیو جابز را جستجوی می کند، شاید به دنبال موارد زیر است:

– بیوگرافی استیو جابز
– کتاب در مورد روش مدیریت استیو جابز
– نقش استیو جابز در توسعه اپل

  • حالا که گوگل از طریق جستجو های از پیش انجام شده و عنصر جدید معرفی شده می داند که باید در متون صفحات مورد جستجو باید به دنبال پاسخ این سوالات هم باشد نتایج جستجو می تواند کاملا متفاوت باشد. پس وقتی که شروع به نوشتن برای وبلاگتان می کنید سعی کنید درمورد موضوعی که می خواهید کاربران از گوگل به آن هدایت شوند بیشتر فکر کنید تا حدس بزنید کاربران در مورد آن چه فکر می کنند، به دنبال چه چیزی هستند و چه سوالاتی در ذهن خود دارند.
  • تا چند وقت پیش، وقتی عبارت What is my ip را در گوگل جستجو می کردید، گوگل لیستی از سایت هایی که خدماتی برای نمایش IP شما ارائه می دهند را نشان می داد. اما به تازگی، گوگل بالاتر از همه نتایج جستجو، IP شما را نشان می دهد ! چنین نتایجی در مورد محاسبات ریاضی هم صادق است. گوگل فرمول هایی که در کادر جستجو می نویسید را محاسبه می کند و حتی نمودار ها را ترسیم می کند. واحد های پولی را به یکدیگر تبدیل می کند. قیمت روز طلا و نفت را نشان می دهد و …

نتایج سیستم جستجوی جدید گوگل برای سایت های فارسی زبان

شاید بگویید که یک سیستم جستجوی معنایی برای زبان فارسی که یک زبان فراگیر نیست تاثیر زیادی نخواهد داشت. شاید در آغاز کار همین طور باشد. اما همانطور که سیستم پاندای گوگل خیلی زود به سراغ سایت های فارسی زبان رفت، هوش مصنوعی گوگل نیز به سرعت به سایت های فارسی خواهد رسید.

منبع: شرکت ساپرن


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بازسازی مسکونی
یک شنبه 17 شهريور 1398 ساعت | بازدید : 4879 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

بازسازی مسکونی

امروزه طراحی و دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تا جایی که به عنوان رشته ای جداگانه به علاقمندان طراحی و معماری تدریس میشود. بازسازی از جمله کارهایی است که پس از مدتی ساختمان به آن نیاز پیدا میکند. افراد برای ایجاد حس نو در ساختمان به جای ساخت مجدد و پرداخت هزینه فراوان، تصمیم به بازسازی مسکونی میگیرند. بازسازی مسکونی میتواند شامل تمام ساختمان یا بخشی از آن باشد.

طراحان پروژه باید به مواردی همچون نوع ساختمان، از نظر مسکونی، اداری و تجاری بودن، زاویه تابش خورشید، بودجه در نظر گرفته شده و.. دقت کنند.

تعمیرات و بازسازی مسکونی. شاید از خود بپرسید چه نیازی به بازسازی ساختمان است.

  • در ساخت و سازها از روش های اصولی استفاده نمیشود و در اکثر ساختمان ها از اجناس بی کیفیت استفاده میشود.
  • افزایش ایمنی ساختمان و جلوگیری از آسیب به ساختمان
  • ایجاد تنوع در رنگ و شکل ساختمان و ورحیه دادن به افراد خانواده.

چند نکته برای بازسازی موفق

  • هنگام تعیین بودجه رویایی فکر‌ نکنید. قبل از بازسازی هزینه آن را تامین کرده باشید.
  • اجازه دهید طرح بازسازی به مرور زمان شکل بگیرد. تا نتیجه نهایی زیباتر شود.
  • یک مجری‌ برای بازسازی انتخاب کنید و محدوده اجرای طرح را برایش‌ مشخص کنید.
  • خودتان را برای طولانی شدن بازسازی آماده کنید. و اتفاقات غیر‌منتظره را درنظر بگیرید.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن یکی از ابزار طراحی دکوراسیون است که برای اهداف متنوع استفاده می‌شود. وظیفه اصلی پارتیشن‌‌ها تقسیم‌بندی فضا است. در کنار این مورد هر کدام از پارتیشن‌ها به نسبت متریالی که در ساخت آن به کار برده شده است، قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی دارند. برای مثال بعضی از پارتیشن‌ها مانند پارتیشن دوجداره شیشه‌ای و چوبی قابلیت آکوستیک داشته و مانع عبور صدا می‌شوند. بعضی از انواع پارتیشن مانند پارتیشن‌های چوبی به نوعی ضدحریق هستند و برای بالا بردن امنیت خانه به کار می‌آیند. بعضی از انواع پارتیشن مانند شیشه‌های رنگی و پارتیشن‌های طرح‌دار می‌توانند برای زیباسازی فضا استفاده شوند. همچنین بعضی از پارتیشن‌ها به نسبت طراحی که دارند، به عنوان کمد یا کتابخانه هم کاربرد دارند و یا پارتیشن شیشه ای فریم لس که قابلیت های خاص خود را دارد. پارتیشن برای تقسم بندی فضا یا همان پارتیشن‌بندی استفاده می‌شود.

استفاده از پارتیشن‌ها از آنجایی شروع شد که در ساختار خانه نیاز به ایجاد یک فضای جدید بود اما راهی به غیر از تخریب ساختمان و دیوار سازی مورد نیاز بود. درواقع برای ایجاد دیوارهای کم‌هزینه یا دیوارهای کاذب و موقت پارتیشن‌ها وارد کار شدند. پارتیشن‌بندی به شما کمک می‌کند در فضایی که بی‌استفاده مانده است، یک فضای جدید ایجاد کرده و از آن استفاده کنید. برای مثال اگر دوست دارید در خانه یک اتاق جدید برای فرزندتان داشته باشید، می‌توانید قستی از سالن پذیرایی را که کمتر از آن استفاده می‌کنید، به این کار اختصاص دهید. یا از پارتیشن برای جداسازی حمام و دستشویی که در کنار هم ساخته شده‌اند، استفاده کنید.

دیوارکوب تمام چوب

به دلیل استفاده بیش از حد دیوارکوب ها در ساختمان سازی و به خصوص دارا بودن قابلیت ها و خصوصیاتی از جمله تنوع در طرح و رنگ، ضد آب بودن و قابلیت شستشو، عایق صدا و حرارت، وزن سبک، نصب سریع و دارا بودن قابلیت فرم دهی آن این محصول در مکان هایی همچون مراکز اداری و تجاری، رستوران ها، سالن های نمایش و فروشگاه ها و منازل بیش از پیش دیده می شود.

استفاده از دیوارکوب تمام چوب یا دیوار پوش سریعترین راه جهت پوشش دادن دیوارها و ایجاد نمایی شیک و زیبا در ساختمان می باشد. از اینرو با عرضه محصولات متنوع دیوارکوب ، استفاده از این محصولات به سرعت در صنعت نوین ساختمان به امری عادی تبدیل شده، بطوری که امروزه در اکثر مراکز اداری، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، سالن های کنفرانس، رستوران ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری و اداری و…. می توان نمونه ای از این محصولات را مشاهده نمود.

این محصولات به علت تنوع، زیبایی و کیفیت بالای آن منحصر به فرد بوده و طول عمر بالایی نیز دارند، به همین جهت باعث حذف بسیاری از هزینه های اضافی مانند رنگ آمیزی سالیانه ساختمان می باشد.

دیوارپوش ها عایق حرارتی و برودتی بوده و می تواند نقش بسزایی در جلوگیری از هدر رفتن انرژی و هزینه داشته باشد.

نصب دیوارکوب بسیار سریع می باشد به طوری که می توان ۱۰۰ متر مربع دیوار پوش را در ۱ روز نصب کرد.

زیرسازی دیوارپوش ها نقش مهمی در نصب آنها دارد . در صورتی که دیوار صاف بوده و گچی باشد نیاز به زیرسازی نیست ولی اگر دیوار سیمانی یا کاشی باشد حتما باید زیرسازی انجام شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
حفاظ شاخ گوزنی
شنبه 26 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 4614 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:

در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.

 


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .


مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:

در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.


2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:


افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895



:: برچسب‌ها: حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ماشین اصلاح های پرمصرف بازار
شنبه 26 مرداد 1398 ساعت | بازدید : 4638 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

ماشین اصلاح های پرمصرف بازار

ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-689

 

اصلاح موهای زائد صورت و بدن، یکی از دغدغه‌های مشترک بین خانم‌ها و آقایان است. مردان به دلیل هورمون‌های خود، موهای بیشتری دارند و به همین دلیل باید به دنبال روش مناسبی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود باشند.

استفاده از یک ماشین اصلاح چندکاره، می‌تواند مشکل پرمویی آقایان را برطرف کند و به آن‌ها کمک کند که صورت و بدنی صاف و بدون مو داشته باشند.

پیشنهاد ما به شما، استفاده از ماشین اصلاح دینگ لینگ (Dingling) مدل «RF-689» است. این ماشین اصلاح، مخصوص اصلاح موهای سروصورت و بدن است. تیغه‌ها و موچین ماشین اصلاح دینگ لینگ 689 از جنس تیتانیوم است؛ درنتیجه بالطافت و نرمی، موهای زائد بدن آقایان را از بین می‌برد.

در پشت این ماشین اصلاح، اهرمی برای تنظیم ارتفاع برش قرار دارد که می‌توان طول اصلاح موها را با آن تنظیم کرد. ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-689، موهای بدن رابین 1 تا 3 سانتی‌متر کوتاه می‌کند.

به همراه این ماشین اصلاح، 4 عدد شانه دریافت خواهید کرد. این شانه‌ها به شکل کشویی روی تیغه نصب می‌شوند. روی هر شانه، دندانه‌هایی وجود دارد که می‌توان موقعیت شانه روی تیغه را به کمک آن‌ها تنظیم کرد؛ بنابراین طول اصلاح شانه‌ها متغیر هستند و می‌توان موها را در اندازه‌های مختلفی کوتاه کرد.

وزن این ماشین اصلاح 207 گرم است؛ درنتیجه می‌توانید آن را داخل چمدان بگذارید و هنگام مسافرت از آن استفاده کنید. یکی از مزایای این ماشین اصلاح این است که هم باسیم و هم بدون سیم می‌توان از آن استفاده کرد.

برای اینکه ماشین اصلاح همیشه در بهترین شرایط قرار بگیرد، باید به‌طور مرتب تمیز و روغن‌کاری شود. در داخل جعبه این ماشین اصلاح، برسی وجود دارد که از آن برای تمیز کردن دندانه‌های تیغه استفاده می‌شود. تیغه این دستگاه را می‌توان باکمی فشار از ماشین اصلاح جدا کرده و موهای کوچک زیر آن را تمیز کرد. همراه این دستگاه، بطری روغن کوچکی به شما داده می‌شود تا برای روغن‌کاری تیغه‌ها از آن استفاده کنید.

روی بدنه این ماشین اصلاح، دکمه‌ای قرار دارد که مخصوص روشن و خاموش کردن دستگاه است. ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-689، به باتری قابل شارژی مجهز شده است که سریع شارژ می‌شود و پس‌ازآن می‌توان تا 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کرد. البته این ماشین اصلاح، در حالت متصل به برق هم کار می‌کند.

باید بدانید که این ماشین اصلاح ضدآب نیست و نمی‌توانید زیر دوش موهای خود را اصلاح کنید.

 

ماشین اصلاح وال بالدینگ Balding در فروشگاه آنلاین شیک فام.

 

ماشین اصلاح وال (مو زن‌های (از تَه) تراشیده‌ی وال) Wahl Balding Clippers، احتمالاً در حال حاضر محبوب‌ترین در بازار هستند. عمدتاً به دلیل شهرت وال، به‌عنوان یک انتخاب عالی برای آرایشگرها، در سراسر ایالات‌متحده و در سطح جهانی، است. یکی از معروف‌ترین محصولات آن، Super Taper(فوق‌العاده باریک) است؛ که یک ماشین اصلاح عالی است، اما آیا شهرت وال تصدیق شده است؟ و مهم‌تر از همه، آیا Wahl Balding Clipper برای ما طاس‌ها (افراد سر تراشیده)، دستگاه خوبی است؟ خب...

 

لطفاً توجه کنید: این‌یک مرور کاملاً بی‌طرفانه است. هیچ‌چیزی رایگان از طرف وال برای من ارسال نشده است تا بر افکارم تأثیر گذارد. من قیمت کامل را برای محصولاتم پرداخت کرده‌ام، همان‌طور که همیشه به دنبال یک ریش‌تراش مطلوب هستم و البته برای کمک کردن به شما برای به دست آوردن یک محصول باکیفیت هستم!

وال برای یک مدت و هم‌اکنون، یک برند اعلاء در بازار ماشین اصلاح و ریش‌تراش بوده است، وال از ایالت ایلینوی (Ilinois) در سال 1919 آغاز به کارکرد، هرچند که وال به دلیل مو زن‌هایش معروف است.

ابتدا باید بگویم که ماشین اصلاح وال بالدینگ Wahl Balding Clippers، در اصل به‌عنوان یک موزن جهت استفاده‌ی تجاری برای آرایشگران اعلان شد (و هم‌اکنون نیز اعلان می‌شود) و همچنین برای استفاده‌ی خانگی، به دلیل تراشیدن مو از ته و باکیفیت بودن محصول، در بین ماشین اصلاح‌های مو بسیار محبوب شده است. این محصول با چندین درجه‌ی مختلف ارائه می‌شود که یک مزیت برای افراد کم مو است که هنوز یک مقدار مو در آن بالا دارند و می‌خواهند به آن مدل بدهند

افتتاحِ ماشین اصلاح وال بالدینگ Wahl Balding Clippers

بعدازاینکه من ماشین اصلاح وال بالدینگ را از جعبه‌ی آن خارج کردم، اولین چیزی که توجه مرا جلب کرد سنگینی آن بود. واقعاً سنگین. درحالی‌که وال، ادعا می‌کند که این ماشین اصلاح تنها نیم پوند وزن دارد، من 99% مطمئن هستم که وزن آن بیشتر از این مقدار است. وزن آن نسبت به یک دستگاه اصلاح کثیفی که در آرایشگاهتان یافته‌اید، بیشتر است. این آغاز خوبی نبود.

با نگاه کردن به ماشین اصلاح وال بالدینگ، می‌توانید متوجه شوید که به‌طور عالی ساخته‌شده است، همان‌طور که هر موزن وال معمولاً این‌گونه است؛ که احساس خوبی به آدم می‌دهد. موزنی که من به‌طور طولانی‌مدت از آن استفاده کردم، بیشتر به دلیل وزنش بود. شاید من کمی بیش از حد اغراق کرده بودم.

 

انتخاب و خرید ماشین اصلاح موسر و صورت

انتخاب و خرید ماشین اصلاح موسر و صورت بیش از هر وسیله‌ی آرایشی دیگری نیاز به بررسی و نیز داشتن اطلاعات اولیه‌ی صحیح دارد. به‌عنوان مثال روکش به‌کارر فته در تیغه‌های ماشین اصلاح شارژی و یا فاصله‌ی تیغه‌های آن از هم، می‌تواند تأثیر زیادی در کارکرد وکاربرد ماشین اصلاح سر و صورت داشته باشد، زیرا لایه‌ی محافظ تیغه می‌تواند از آن در مقابل زنگ‌زدگی حفاظت بیش‌تری به عمل آورد و یا نحوه‌ی جاگذاری و فواصل تیغ‌های ماشین اصلاح، در سهولت استفاده از آن تأثیرگذار است. قیمت ماشین موزر شارژی شاید یک م گگران به نظر بیاد اما ارزش خرید را دارد.

 

 

اندازه‌ی عرض تیغه‌ها و نیز متعلقات دستگاه نیز جزو فاکتورهای مهم انتخاب ماشین اصلاح است. ما با توجه به تمامی موارد فوق و سایر نکته‌های فنی و بررسی بازخوردهای طولانی‌مدتِ کاربران و مشتریان، بهترین، کاربردی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ماشین‌های اصلاح سر و صورت را در دسته بندی‌های : ماشین اصلاح سر صورت (موزر) –ماشین اصلاح سر و صورت شارژی ، ست و بادی گروم، در قالب برند‌های بسیار معتبری مانند: ماشین اصلاح موزر، وال، فیلیپس و پاناسونیک، همچنین لازم به ذکر است که محصولات اصلاح مو بدن بانوان همچون اپیلیدی نیز گرد‌آوری و عرضه کرده ایم. ضمن این‌که یادآور می‌شویم فروشگاه اینترنتی شیک فام در تمام مراحل خرید با حفظ سرعت‌عمل در کنار شماست و تضمین‌های ذکر‌شده برای محصولات آن، صد درصد واقعی است.

منبع : خرید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تابلوسازی فرداد
شنبه 29 تير 1398 ساعت | بازدید : 4738 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

تابلوسازی و تبلیغات :

تابلوسازی یکی از شیوه های رایج تبلیغاتی است که همگی با آن آشنا هستید و همان طور که می دانید این شیوه تبلیغاتی از سالهای دور تا به امروز مورد استفاده هر نوع شرکت خصوصی و حقیقی ، اصناف و اماکن تجاری قرار گرفته است . تابلوسازی به منزله معرفی برند یا محصولات ارائه شده توسط شما و در نتیجه کسب درآمد بهتر و دسترسی به سود بیشتر است که همه اینها مستلزم داشتن مشتری است و هدف از هر نوع تبلیغ ، جذب مشتری است و در واقع یک محصول زمانی می تواند شناخته شده و توسط مشتریان خریداری شود که از کیفیت ، تبلیغات و بازاریابی مناسبی برخوردار باشد .

زمانی که افراد به کمپین های تبلیغاتی مراجعه می کنند تنها یک هدف را دنبال می نمایند و آن جذب و حفظ مشتریان است .

شرکت های بزرگ و مطرح برای تبلیغات خود دست به روش های تبلیغاتی متعددی می زنند زیرا این شرکت ها جایگاه تجاری خود را پیدا کرده و به دنبال مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان در حال حاضر خود هستند و اگر از روش های تبلیغاتی بهره نبرند قطعا پس از مدت زمان اندکی هر چقدر هم که محبوبیت داشته باشند رقبا جای آنها را خواهند گرفت اما شرکت های تازه تاسیس برای اینکه نوع بازاریابی و تبلیغات خود را انتخاب نمایند ذهن آنها با با سوالات متعددی به شرح زیر درگیر می شود :

از کجا شروع کنیم ؟

کدام روش تبلیغاتی برای ما موثرتر واقع می شود ؟

چگونه به درآمد خود را رونق دهیم ؟

چگونه مشتریان را به سمت کسب و کار خود بکشانیم ؟

از چه نوع تبلیغاتی برای معرفی محصولات یا ارائه خدمات رسانی بهره ببریم و سوالاتی دیگر

در پاسخ به این سوالات می توانیم چنین جواب هایی داشته باشیم :

تبلیغات در حال حاضر به دسته های متعددی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از :

تبلیغات محیطی که شامل ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد . تابلوسازی خود به بخش های متعددی تتقسیم بندی می شود که به شرح زیر می باشد :

تابلو چلنیوم : تابلو چلنیوم یکی از به روزترین و پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی حال حاضر است که می توان برای جذب مشتریان از آن بهره برد و به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاهی نصب کرد . تابلو چلنیوم به دلیل روشنایی و زیبایی خارق العاده ، داشتن روکش نایلونی محافظ برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی حروف تا هنگام نصب و دارای عایق محافظتی برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف به یکی از بهترین نوع تابلوهای تبلغاتی بدل شده است و خود شامل انواع متعددی نظیر تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستال ، چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم دوبل الماسی و تابلو چلنیوم دوبل طلایی می باشد . قیمت تابلو چلنیوم با توجه به متریال ها و اجناس مورد استفاده و نوع آن و محیطی که حروف اشغال می کنند کاملا متفاوت می باشد و نسبت به سایر تابلو های تبلیغاتی دیگر کمی گرانتر است .

تابلو استیل :تابلو استیل به دلیل زیبایی و قابلیت تمیزی خودکار ، برخورداری از مقاومت بالا از دیرباز تا کنون مورد استفاده اصناف واقع گشته است . امروزه تابلو استیل به صورت های مختلف همچون تابلو استیل نور اندریک ، تابلو استیل با پلکسی مات و تابلو پلاستیل که ترکیبی از استیل و پلاستیک است ساخته می شود .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد